Pređi na glavni sadržaj

USKORO: Treći ciklus najuspešnije obuke za employer branding stručnjake u Srbiji

HR Lab
Autor
11. februar 2022.
·2 minuta za čitanje

HR Lab je ekskluzivni partner švedske kompanije Universum za teritoriju Srbije, koja je najveći globalni igrač na polju brendiranja poslodavaca.

Nakon dva uspešna ciklusa, čuvena Employer Branding Akademija, nastavlja sa programom edukacije u oblasti koja se brzo razvija i u našoj privredi, iz razloga sve veće potražnje za radnom snagom.

Kome je namenjena?

Obuka je namenjena svima koji prepoznaju potencijal i budućnost ovog zanimanja, bilo da žele da nadograde svoja postojeća znanja i stručnost ili da se prekvalifikuju. Posebno je namenjena onima koji se bave ljudskim resursima, marketingom, komunikacijama i menadžmentom.

Akademija predstavlja najpoznatiji i najuspešniji svetski program stručne obuke za osobe koje se bave ili planiraju da se bave brendiranjem poslodavaca i ostalim aktivnostima privlačenja i zadržavanja talenata, bez obzira na veličinu kompanije ili vrstu delatnosti.

Šta dobijate?

  • Specifičan i dugoročno vrlo traženi skup veština
  • Teorijski deo i obilje materijala i alata na online platformi
  • Fleksibilnost jer je prilagođena vašem vremenu i tempu
  • Umrežavanje sa stručnjacima
  • Globalno priznat sertifikat

Dokazan kvalitet kroz iskustva polaznika

EB Akademija pruža odličan uvid u sve aspekte Employer Branding-a. Ono što je meni najviše koristilo je što sam u moru informacija, aktivnosti i razmišljanja na ovu temu sada uspela da stvorim jasnu strukturu svega toga. Employer Branding Akademija obuhvata osnove Employer Branding-a, te je korisna za početnike, ali takođe pruža puno dodatnih materijala, za one iskusnije, koji bi želeli dublje da uđu u temu” – Irina Nišavić, marketing communications u kompaniji Microsoft.

 

Kao nekome ko još uvek nema mnogo praktičnog iskustva u polju Employer Branding-a, osim u domenu regrutacije i selekcije, Akademija mi je pružila veoma koristan uvid u ovu oblast kroz jasnu strukturu i iskustva iz prakse koja su podeljena sa nama, kako od strane predavača tako i od ostalih učesnika. Iako sam sa teoretskog aspekta veoma dobro proučila oblast brendiranja poslodavca, kroz master rad, Akademija definitivno predstavlja korak dalje u smislu praktične primene svega što sam do sada imala priliku da naučim. Uz sjajne predavače i veoma pozitivnu atmosferu, dobila sam i savete stručnjaka iz ove oblasti ali i mnoštvo alata koje ću sigurno koristiti u daljem radu, kako na strateškom, tako i na operativnom nivou. Bez dileme bih preporučila EBA svakome ko želi da se dalje usavršava u oblasti brendiranja poslodavca, bilo da je na početku karijere ili je već iskusan u ovoj oblasti i oseća potrebu za daljim razvojem” – Sonja Šobot, jedna od polaznica Akademije, sada sa sertifikatom u rukama.

Ostala iskustva i fotografije sa dodele sertifikata prvoj generaciji polaznika, možete pogledati OVDE. 

Novi ciklus obuke počinje 31.03. i traje 9 nedelja.

Prijavi se na vreme i kvalifikuj se za zanimanje budućnosti!

VIŠE INFORMACIJA

 

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Da li vaši menadžeri zaista žele da budu menadžeriEmployer brandingDa li vaši menadžeri zaista žele da budu menadžeri

Došlo je i to vreme: sve manje ljudi vidi sebe na menadžerskoj poziciji. Do sada se podrazumevalo da karijerni put i ostvarenje u poslu ide uz hijerarhijske stepenice ali to više nije slučaj. Randstad je uradio istraživanje po kom trećina onih ambicioznih zaposlenih ne želi da bude menadžer. Šta se to desilo? Desila se promena […]

Ljudi su naš najveći resurs, ali samo na papiruEmployer brandingLjudi su naš najveći resurs, ali samo na papiru

Care washing – čak 69% zaposlenih smatra da se njihove kompanije drže carewashing principa Mi smo ovde kao porodica. Brinemo da se svaki zaposleni oseti cenjeno. Ljudi su naš najveći resurs! Kandidati se često naroguše nad ovakvim izjavama kompanija – smatraju ih ispraznim frazama, neiskrenim maskiranjem prave slike i na kraju dana, klasičnim PR-om koji […]

Roditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit BankeEmployer brandingRoditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit Banke

Kada se roditeljstvo i karijera preklope, čiji je odgovornost da olakša ovu etapu? Kada novopečeni roditelji pate od nedostatka sna, kada prolaze kroz vrtićku adaptaciju, kada se suočavaju sa razboljevanjima i posledičnim odsustvima, ko najviše podnosi teret? Jako dugo, odgovor je bio jasan – mama. Žene koje su se odlučile za ovaj put neretko su […]

Kako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvomEmployer brandingKako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvom

Hajde da postavimo pravo pitanje – Imaju li menadžeri poverenje u zaposlene da će obaviti posao kvalitetno? Odgovor je, uglavnom, ne. Ne svi menadžeri i ne u sve zaposlene, ali u većini slučajeva, odgovor je ne. Jasno je da je poverenje temelj svakog tima – od najkompleksnijih kompanija sa više hiljada zaposlenih, do tek otvorene […]