Pređi na glavni sadržaj

USKORO: Treći ciklus najuspešnije obuke za employer branding stručnjake u Srbiji

HR Lab
Autor
11. februar 2022.
·2 minuta za čitanje

HR Lab je ekskluzivni partner švedske kompanije Universum za teritoriju Srbije, koja je najveći globalni igrač na polju brendiranja poslodavaca.

Nakon dva uspešna ciklusa, čuvena Employer Branding Akademija, nastavlja sa programom edukacije u oblasti koja se brzo razvija i u našoj privredi, iz razloga sve veće potražnje za radnom snagom.

Kome je namenjena?

Obuka je namenjena svima koji prepoznaju potencijal i budućnost ovog zanimanja, bilo da žele da nadograde svoja postojeća znanja i stručnost ili da se prekvalifikuju. Posebno je namenjena onima koji se bave ljudskim resursima, marketingom, komunikacijama i menadžmentom.

Akademija predstavlja najpoznatiji i najuspešniji svetski program stručne obuke za osobe koje se bave ili planiraju da se bave brendiranjem poslodavaca i ostalim aktivnostima privlačenja i zadržavanja talenata, bez obzira na veličinu kompanije ili vrstu delatnosti.

Šta dobijate?

  • Specifičan i dugoročno vrlo traženi skup veština
  • Teorijski deo i obilje materijala i alata na online platformi
  • Fleksibilnost jer je prilagođena vašem vremenu i tempu
  • Umrežavanje sa stručnjacima
  • Globalno priznat sertifikat

Dokazan kvalitet kroz iskustva polaznika

EB Akademija pruža odličan uvid u sve aspekte Employer Branding-a. Ono što je meni najviše koristilo je što sam u moru informacija, aktivnosti i razmišljanja na ovu temu sada uspela da stvorim jasnu strukturu svega toga. Employer Branding Akademija obuhvata osnove Employer Branding-a, te je korisna za početnike, ali takođe pruža puno dodatnih materijala, za one iskusnije, koji bi želeli dublje da uđu u temu” – Irina Nišavić, marketing communications u kompaniji Microsoft.

 

Kao nekome ko još uvek nema mnogo praktičnog iskustva u polju Employer Branding-a, osim u domenu regrutacije i selekcije, Akademija mi je pružila veoma koristan uvid u ovu oblast kroz jasnu strukturu i iskustva iz prakse koja su podeljena sa nama, kako od strane predavača tako i od ostalih učesnika. Iako sam sa teoretskog aspekta veoma dobro proučila oblast brendiranja poslodavca, kroz master rad, Akademija definitivno predstavlja korak dalje u smislu praktične primene svega što sam do sada imala priliku da naučim. Uz sjajne predavače i veoma pozitivnu atmosferu, dobila sam i savete stručnjaka iz ove oblasti ali i mnoštvo alata koje ću sigurno koristiti u daljem radu, kako na strateškom, tako i na operativnom nivou. Bez dileme bih preporučila EBA svakome ko želi da se dalje usavršava u oblasti brendiranja poslodavca, bilo da je na početku karijere ili je već iskusan u ovoj oblasti i oseća potrebu za daljim razvojem” – Sonja Šobot, jedna od polaznica Akademije, sada sa sertifikatom u rukama.

Ostala iskustva i fotografije sa dodele sertifikata prvoj generaciji polaznika, možete pogledati OVDE. 

Novi ciklus obuke počinje 31.03. i traje 9 nedelja.

Prijavi se na vreme i kvalifikuj se za zanimanje budućnosti!

VIŠE INFORMACIJA

 

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]

Ko je sve zadužen za Employer BrandingEmployer brandingKo je sve zadužen za Employer Branding

Kada je u pitanju EB kao funkcija, često završi kao vruć krompir u mnogim organizacijama. Štaviše, prepirke oko toga da li je zapravo HR ili Marketing stare su koliko i sam EB. Istina je da je EB mnogo više od mosta koji spaja marketing i ljudske resurse. Brend poslodavca nije dubl ova dva sektora, već […]