Pređi na glavni sadržaj

USKORO: Treći ciklus najuspešnije obuke za employer branding stručnjake u Srbiji

HR Lab je ekskluzivni partner švedske kompanije Universum za teritoriju Srbije, koja je najveći globalni igrač na polju brendiranja poslodavaca.

Nakon dva uspešna ciklusa, čuvena Employer Branding Akademija, nastavlja sa programom edukacije u oblasti koja se brzo razvija i u našoj privredi, iz razloga sve veće potražnje za radnom snagom.

Kome je namenjena?

Obuka je namenjena svima koji prepoznaju potencijal i budućnost ovog zanimanja, bilo da žele da nadograde svoja postojeća znanja i stručnost ili da se prekvalifikuju. Posebno je namenjena onima koji se bave ljudskim resursima, marketingom, komunikacijama i menadžmentom.

Akademija predstavlja najpoznatiji i najuspešniji svetski program stručne obuke za osobe koje se bave ili planiraju da se bave brendiranjem poslodavaca i ostalim aktivnostima privlačenja i zadržavanja talenata, bez obzira na veličinu kompanije ili vrstu delatnosti.

Šta dobijate?

  • Specifičan i dugoročno vrlo traženi skup veština
  • Teorijski deo i obilje materijala i alata na online platformi
  • Fleksibilnost jer je prilagođena vašem vremenu i tempu
  • Umrežavanje sa stručnjacima
  • Globalno priznat sertifikat

Dokazan kvalitet kroz iskustva polaznika

EB Akademija pruža odličan uvid u sve aspekte Employer Branding-a. Ono što je meni najviše koristilo je što sam u moru informacija, aktivnosti i razmišljanja na ovu temu sada uspela da stvorim jasnu strukturu svega toga. Employer Branding Akademija obuhvata osnove Employer Branding-a, te je korisna za početnike, ali takođe pruža puno dodatnih materijala, za one iskusnije, koji bi želeli dublje da uđu u temu” – Irina Nišavić, marketing communications u kompaniji Microsoft.

 

Kao nekome ko još uvek nema mnogo praktičnog iskustva u polju Employer Branding-a, osim u domenu regrutacije i selekcije, Akademija mi je pružila veoma koristan uvid u ovu oblast kroz jasnu strukturu i iskustva iz prakse koja su podeljena sa nama, kako od strane predavača tako i od ostalih učesnika. Iako sam sa teoretskog aspekta veoma dobro proučila oblast brendiranja poslodavca, kroz master rad, Akademija definitivno predstavlja korak dalje u smislu praktične primene svega što sam do sada imala priliku da naučim. Uz sjajne predavače i veoma pozitivnu atmosferu, dobila sam i savete stručnjaka iz ove oblasti ali i mnoštvo alata koje ću sigurno koristiti u daljem radu, kako na strateškom, tako i na operativnom nivou. Bez dileme bih preporučila EBA svakome ko želi da se dalje usavršava u oblasti brendiranja poslodavca, bilo da je na početku karijere ili je već iskusan u ovoj oblasti i oseća potrebu za daljim razvojem” – Sonja Šobot, jedna od polaznica Akademije, sada sa sertifikatom u rukama.

Ostala iskustva i fotografije sa dodele sertifikata prvoj generaciji polaznika, možete pogledati OVDE. 

Novi ciklus obuke počinje 31.03. i traje 9 nedelja.

Prijavi se na vreme i kvalifikuj se za zanimanje budućnosti!

VIŠE INFORMACIJA

 

 

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingKako da HR najbolje sarađuje sa marketingom u sklopu EB strategije

Imidž poslodavca je sve značajnija moć kompanije. To je alat za borbu na tržištu rada ali i faktor ostvarenja strategije kompanije jer posredno i dugoročno, Employer branding utiče na kadrovski potencijal i kapital svake kompanije. Statistika je ubedljiva po tom pitanju. Kolege iz marketinga su najbolji saradnici Ljudskim resursima u razumevanju važnosti kreiranja, lansiranja i […]

Employer BrandingŠta programeri pričaju o vašoj kompaniji na netu?

Evo zašto su recenzije zaposlenih moćan employer branding alat kada zapošljavate IT-jevce Deficit kandidata na IT tržištu zapošljavanja je sve veći i nema naznaka da će ovaj trend da se zaustavi. Istovremeno, sve je teže zadržati najbolje zaposlene, a seniori se odlučuju za promenu posla lakše nego ikada. U skladu sa tim kompanije sve više […]

Employer BrandingKo je na potezu na tržišnoj utakmici? Hmm.. Kandidati ili poslodavci?

Lagano smo već zagazili u 2022. pa je složićete se, vreme za malo brojeva i analiza. Istraživali smo šta se to promenilo u odnosu na prethodnu godinu i šta su novi trendovi na tržištu rada. Šta nam kaže statistika? Svedoci smo da se privreda oporavila nakon izbijanja pandemije. Tome u prilog svedoče i podaci portala […]

Employer BrandingDa li je oglas za posao prvi ili poslednji korak u Employer Brandingu?

Huh, kakvo pitanje. Da li smo to dobili “šta je starije – kokoška ili jaje” u postmodernističkom duhu? Ili je vreme za hamletovsko “To ad or not to ad?” Zašto su oglasi za posao u IT industriji uopšte važni ako niko ni ne traži posao na prvom mestu? Da li je zelenija trava u komšiluku […]