Pređi na glavni sadržaj

USKORO: Treći ciklus najuspešnije obuke za employer branding stručnjake u Srbiji

HR Lab
Autor
11. februar 2022.
·2 minuta za čitanje

HR Lab je ekskluzivni partner švedske kompanije Universum za teritoriju Srbije, koja je najveći globalni igrač na polju brendiranja poslodavaca.

Nakon dva uspešna ciklusa, čuvena Employer Branding Akademija, nastavlja sa programom edukacije u oblasti koja se brzo razvija i u našoj privredi, iz razloga sve veće potražnje za radnom snagom.

Kome je namenjena?

Obuka je namenjena svima koji prepoznaju potencijal i budućnost ovog zanimanja, bilo da žele da nadograde svoja postojeća znanja i stručnost ili da se prekvalifikuju. Posebno je namenjena onima koji se bave ljudskim resursima, marketingom, komunikacijama i menadžmentom.

Akademija predstavlja najpoznatiji i najuspešniji svetski program stručne obuke za osobe koje se bave ili planiraju da se bave brendiranjem poslodavaca i ostalim aktivnostima privlačenja i zadržavanja talenata, bez obzira na veličinu kompanije ili vrstu delatnosti.

Šta dobijate?

  • Specifičan i dugoročno vrlo traženi skup veština
  • Teorijski deo i obilje materijala i alata na online platformi
  • Fleksibilnost jer je prilagođena vašem vremenu i tempu
  • Umrežavanje sa stručnjacima
  • Globalno priznat sertifikat

Dokazan kvalitet kroz iskustva polaznika

EB Akademija pruža odličan uvid u sve aspekte Employer Branding-a. Ono što je meni najviše koristilo je što sam u moru informacija, aktivnosti i razmišljanja na ovu temu sada uspela da stvorim jasnu strukturu svega toga. Employer Branding Akademija obuhvata osnove Employer Branding-a, te je korisna za početnike, ali takođe pruža puno dodatnih materijala, za one iskusnije, koji bi želeli dublje da uđu u temu” – Irina Nišavić, marketing communications u kompaniji Microsoft.

 

Kao nekome ko još uvek nema mnogo praktičnog iskustva u polju Employer Branding-a, osim u domenu regrutacije i selekcije, Akademija mi je pružila veoma koristan uvid u ovu oblast kroz jasnu strukturu i iskustva iz prakse koja su podeljena sa nama, kako od strane predavača tako i od ostalih učesnika. Iako sam sa teoretskog aspekta veoma dobro proučila oblast brendiranja poslodavca, kroz master rad, Akademija definitivno predstavlja korak dalje u smislu praktične primene svega što sam do sada imala priliku da naučim. Uz sjajne predavače i veoma pozitivnu atmosferu, dobila sam i savete stručnjaka iz ove oblasti ali i mnoštvo alata koje ću sigurno koristiti u daljem radu, kako na strateškom, tako i na operativnom nivou. Bez dileme bih preporučila EBA svakome ko želi da se dalje usavršava u oblasti brendiranja poslodavca, bilo da je na početku karijere ili je već iskusan u ovoj oblasti i oseća potrebu za daljim razvojem” – Sonja Šobot, jedna od polaznica Akademije, sada sa sertifikatom u rukama.

Ostala iskustva i fotografije sa dodele sertifikata prvoj generaciji polaznika, možete pogledati OVDE. 

Novi ciklus obuke počinje 31.03. i traje 9 nedelja.

Prijavi se na vreme i kvalifikuj se za zanimanje budućnosti!

VIŠE INFORMACIJA

 

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Talent X 2025: Ko je poneo priznanja VRH IT POSLODAVAC u godini snažnog uticaja AI na tržište radaEmployer brandingTalent X 2025: Ko je poneo priznanja VRH IT POSLODAVAC u godini snažnog uticaja AI na tržište rada

Tokom septembra ove godine sajt HelloWorld.rs sproveo je Talent X, istraživanje namenjeno razumevanju percepcije IT poslodavaca u Srbiji i očekivanja stručnjaka u periodu intenzivnog tehnološkog razvoja. Ove godine u istraživanju je učestvovalo 1.298 IT profesionalaca. Njihovi odgovori analizirani su kroz šest oblasti koje najviše utiču na reputaciju poslodavaca: iskustvo rada u kompaniji, organizacionu kulturu, ponašanje […]

Zašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih je nikad ne dobija)Employer brandingZašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih je nikad ne dobija)

Uprkos tome što fidbek ima najjači efekat na motivaciju i učinak zaposlenih, u upravljanju timovima on se ne primenjuje. Fidbek, kao i sve što je zaista vredno poput ljubavi ili poverenja, traži pažnju, vreme, doslednost i trud. Možda nam je zato lakše da plaćamo tim bildinge, kartice za teretane i proglašavamo „Dan svežeg voća“ u […]

Da li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošakEmployer brandingDa li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošak

Koliko puta ste čuli frazu da je HR sektor koji samo troši novac, dok ga ne zarađuje? Ako uprostimo stvari, to zaista i deluje tako. HR neretko ima velika ulaganja, a jedno od najvećih je u edukaciju zaposlenih. Od one obavezne, do one koju svi žele, do onih koje niko ne presluša… Neminovno je da […]

Fleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogoEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo

Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]