Skip to main content

Besplatni webinar – Employer branding (u doba krize)

30. april 2020.
·1 minuta za čitanje

Preko umetnosti kreiranja EVP-a, do uspešnog eksternog komuniciranja

Employer branding, strategije postavljanja i komunikacije, već dugo su ključni procesi u kompanijama.

U procesu kreiranja same EB strategije, kompanije (HR, komunikacije, marketing) susreću se sa velikim izazovima. Od toga ko je glavni nosilac ovog cilja, sa kim je najbolje da usklađuju potrebe koje imaju, preko umetnosti kreiranja EVPa, pa do postavljanja jasnih KPI-eva za EB. Izazova je mnogo i u situaciji kada nije vanredno stanje.

Larisa Zdravković iz kompanije SAGA New Frontier, Maja Pešić iz kompanije Coca Cola HBC i Natalija Pešić iz kompanije VIP daće odgovore na sledeća pitanja:

  • – Employer branding strategija, ko čini pobednički tim?
  • – Tajne kreiranja EVP-a (employee value proposition) i način komuniciranja
  • – Najbolji načini interne i eksterne komunikacije EVP-a
  • – Uticaj krize na promene u EB aktivnostima
  • – Kako što uspešnije izaći iz krize, a pritom voditi računa o EB-u
  • – Šta nam donosi budućnost na ovom polju

Webinar se održava u četvrtak – 07.05. od 13h i neće biti emitovan javno te je važno da se prijavite kako biste dobili link za pristup. Broj slobodnih mesta je ograničen!

Gledaoci će imati priliku da se uključe putem chat-a i postave pitanja panelistima.

Prijava se vrši klikom na link za prijavu i popunjavanjem prijavne forme:

 

PRIJAVA

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Newsletter - employment and labor market news, educational and entertaining texts, and event announcements for HR and entrepreneurs.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Stranci sve češće rade u Srbiji, ali bez ulaganja u domaće kadrove nema stabilnog rastaNovostiStranci sve češće rade u Srbiji, ali bez ulaganja u domaće kadrove nema stabilnog rasta

Tržište rada u Srbiji prolazi kroz značajne promene. Dok mnogi domaći radnici i dalje odlaze u zapadne zemlje u potrazi za boljim uslovima, Srbija sve češće postaje destinacija za strane radnike. Ta promena nije samo vidljiva u broju oglasa za posao – ona se oseća na gradilištima, u fabrikama, restoranima i trgovinama, gde prisustvo stranih […]

5 razloga zašto HR timovi biraju Krojačevu školuNovosti5 razloga zašto HR timovi biraju Krojačevu školu

Skoro svaka savremena kompanija, bez obzira na veličinu, industriju ili lokaciju, danas se suočava sa pitanjima poput:  Kako da privučemo kvalitetne kandidate?   Kako da zadržimo ljude u koje verujemo?   Kako da ih razvijamo, a da im ne oduzimamo dragoceno vreme i fokus sa posla?  Ulaganje u razvoj zaposlenih više nije dodatna pogodnost. Postalo je standard […]

Kako merimo percepciju brenda poslodavca kroz istraživanje Talent XNovostiKako merimo percepciju brenda poslodavca kroz istraživanje Talent X

Biti poželjan poslodavac znači više od same reputacije – to znači privlačiti, zadržati i motivisati najbolje talente na tržištu. Percepcija vašeg brenda direktno utiče na to kako kandidati i zaposleni doživljavaju vašu kompaniju, a mi je merimo kroz tri ključne dimenzije (kognitivnu, emocionalnu i bihejvioralnu) i dodatno kroz percepciju održivosti poslovanja. Kada razumete kako vas […]

Ugovori o stručnom osposobljavanju i stručnom usavršavanjuNovostiUgovori o stručnom osposobljavanju i stručnom usavršavanju

Zakon o radu dopušta mogućnost angažovanja lica i bez zasnivanja radnog odnosa pod određenim uslovima. U tom smislu u prethodnom periodu konstatovali smo da Zakon o radu Republike Srbije propisuje četiri vrste rada van radnog odnosa: ugovor o privremenim i povremenim poslovima, ugovor o delu, ugovor o stručnom osposobljavanju i usavršavanju i dopunski rad. U […]