Pređi na glavni sadržaj

Šta je Employer Branding?

Employer Branding ili brend poslodavca je, u svojoj srži, sve ono što ljudi koji su došli u kontakt sa određenom kompanijom, kasnije pričaju o toj kompaniji. Tu pre svega mislimo na vaše zaposlene, ali i na sve one koji su pročitali vaš oglas za posao, objave na društvenim mrežama, bili na razgovoru za posao, čuli nešto od rodbine koja radi u vašoj kompaniji itd. Sve ovo zajedno presudno utiče na reputaciju (imidž) koji vaša kompanija kao poslodavac ima u javnosti i među kandidatima.

Employer Brand ima svaka kompanija, bila ga svesna ili ne, a on nije nužno uvek pozitivan (i loš brend je brend). Zato je važno aktivno raditi na njegovoj izgradnji i unapređenju. Ukoliko imate dobar brend kao poslodavac, urađeno je pola posla kadagovorimo o privlačenju i zadržavanju kvalitetnih zaposlenih.

Česta pitanja