Nataša Šovljanski

Nataša Šovljanski

HR konsultant

Dugogodišnji Infostudov saradnik. Psiholog koji je mislio da se nikada neće baviti psihologijom jer je bio u PR vodama, ali u trenutku kada je HR bio potpuno nova struka kod nas prihvata izazov tog zanimanja. Teži istini i pravdi, želi da razume i pomogne.

8 saveta kako da pobedite konkurenciju u nadmetanju za kandidate

Da biste ostvarili konkurentsku prednost u privlačenju i zadržavanju kvalitetnih kandidata u odnosu na druge...

Miksujte različite vrednosti da biste stvorili što jači brend poslodavca

U prethodnim tekstovima sam pisala o opštim odnosima individualizma i kolektivizma u kompanijama sa jedne strane, te...

Ako držite kandidate u neizvesnosti teže ćete ih zadržati u procesu selekcije

Ukoliko u toku samog trajanja procesa selekcije ne omogućite kandidatima da prate šta se dešava s njihovom prijavom...

Vaš brend poslodavca treba da bude istovremeno i jedinstven i univerzalan da bi bio privlačan što većem broju kandidata

Globalno poslovanje dovodi do sve veće mobilnosti radne snage što znači da se posao, sve češće, traži izvan...

Individualizam ili kolektivizam – brend poslodavca kao ogledalo kompanijskih vrednosti

Brend poslodavca treba da vam pomogne da privučete kandidate koji dele iste ciljeve i vrednosti s vama, ali najpre vi...

Veruju li kandidati onome što piše na karijernim stranicama?

Kreirali ste karijerne stranice, ali da li one rade svoj posao? Koliko se kandidati u proseku zadržavaju na njima? Da...

Povećajte konverziju kandidata

Iako je vaš oglas videlo puno ljudi relativno malo ih se prijavilo. Ako se pitate šta treba da uradite u tom slučaju...

Brendirajte poziciju koju oglašavate

Mnogo se priča o brendiranju poslodavaca, a retko se govori o brendiranju konkretne pozicije iako je to postao jedan...

Regruteri koristite remarketing da bi vas videli

Ako ste na Fejsbuku verovatno ste i sami jureni reklamama i upravo je to remarketing. Ne morate da znate kako se...