Pređi na glavni sadržaj

Employer Branding Akademija: Nova lestvica u vašoj karijeri

Saradnik u Marketingu, Infostud
4. april 2024.
·1 minuta za čitanje

Infostud, najveći domaći centar za rešenja iz oblasti regrutacije, selekcije i brendiranja poslodavaca, i Universum, najveća globalna kompanija za Employer Branding, posvećeno rade na tome da tržište Srbije i Emloyer Branding scenu podignu na viši nivo, a pojedince kroz EB Akademiju specijalizuju za ovu oblast.

Employer Branding Akademija sada već broji više od 50 sertifikovanih polaznika iz Srbije, a ovog proleća nudi priliku i vama, da uz povoljniju cenu upisa, postanete član ove stručne zajednice i karijeru obogatite još jednim vrednim iskustvom.

Akademija je kreirana tako da prati četiri modula koja sadrže video materijal, stručnu literaturu, definisane šablone, vebinare, case studies, kao i kratke kvizove kojima ćete proveriti svoje znanje iz pređenih oblasti.

Kroz pohađanje akademije, naučićete osnove najbolje prakse brendiranja poslodavaca, koje korake treba da preduzmete kako biste izgradili sopstvenu strategiju, kako da je sprovedete i ispratite jasan povraćaj ulaganja i izmerite rezultate. Takođe, pridružićete se ekskluzivnoj mreži profesionalaca iz celog sveta sa prilikom da čujete puno korisnih informacija o novim trendovima i veštinama Employer Branding industrije.

Sve informacije vezane za upis i detalje EB Akademije pronaći ćete na HR Lab sajtu, na Employer Branding Akademija stranici, gde se takođe nalazi i kontakt našeg stručnog savetnika koji vam je dostupan za sva pitanja.

Takođe, na Universumovom sajtu imate priliku da pokrenete besplatnu probnu verziju EB Akademije u trajanju od 7 dana. Potrebno je samo da se registrujete na Universum-ovoj zvaničnoj stranici.

Ovo je nova stepenica u vašoj karijeri, zakoračite sada!

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Ljudi su naš najveći resurs, ali samo na papiruEmployer brandingLjudi su naš najveći resurs, ali samo na papiru

Care washing – čak 69% zaposlenih smatra da se njihove kompanije drže carewashing principa Mi smo ovde kao porodica. Brinemo da se svaki zaposleni oseti cenjeno. Ljudi su naš najveći resurs! Kandidati se često naroguše nad ovakvim izjavama kompanija – smatraju ih ispraznim frazama, neiskrenim maskiranjem prave slike i na kraju dana, klasičnim PR-om koji […]

Roditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit BankeEmployer brandingRoditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit Banke

Kada se roditeljstvo i karijera preklope, čiji je odgovornost da olakša ovu etapu? Kada novopečeni roditelji pate od nedostatka sna, kada prolaze kroz vrtićku adaptaciju, kada se suočavaju sa razboljevanjima i posledičnim odsustvima, ko najviše podnosi teret? Jako dugo, odgovor je bio jasan – mama. Žene koje su se odlučile za ovaj put neretko su […]

Kako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvomEmployer brandingKako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvom

Hajde da postavimo pravo pitanje – Imaju li menadžeri poverenje u zaposlene da će obaviti posao kvalitetno? Odgovor je, uglavnom, ne. Ne svi menadžeri i ne u sve zaposlene, ali u većini slučajeva, odgovor je ne. Jasno je da je poverenje temelj svakog tima – od najkompleksnijih kompanija sa više hiljada zaposlenih, do tek otvorene […]

Zašto se HR percipira kao produžena ruka menadžmenta – i kako to popravitiEmployer brandingZašto se HR percipira kao produžena ruka menadžmenta – i kako to popraviti

Nije tajna da HR u Srbiji nema dobru reputaciju. Štaviše, istraživanja pokazuju baš to! Kada pitate zaposlene u Srbiji kako vide sektor ljudskih resursa, rezultati su prilično poražavajući – Istraživanje „Šta to radi zaposlene 2025–2026“ pokazuje da: čak 40% zaposlenih smatra da je HR produžena ruka menadžmenta 27% vidi HR kao čistu administraciju samo 13% […]