Pređi na glavni sadržaj

Employer Branding Akademija: Nova lestvica u vašoj karijeri

4. april 2024.
·1 minuta za čitanje

Infostud, najveći domaći centar za rešenja iz oblasti regrutacije, selekcije i brendiranja poslodavaca, i Universum, najveća globalna kompanija za Employer Branding, posvećeno rade na tome da tržište Srbije i Emloyer Branding scenu podignu na viši nivo, a pojedince kroz EB Akademiju specijalizuju za ovu oblast.

Employer Branding Akademija sada već broji više od 50 sertifikovanih polaznika iz Srbije, a ovog proleća nudi priliku i vama, da uz povoljniju cenu upisa, postanete član ove stručne zajednice i karijeru obogatite još jednim vrednim iskustvom.

Akademija je kreirana tako da prati četiri modula koja sadrže video materijal, stručnu literaturu, definisane šablone, vebinare, case studies, kao i kratke kvizove kojima ćete proveriti svoje znanje iz pređenih oblasti.

Kroz pohađanje akademije, naučićete osnove najbolje prakse brendiranja poslodavaca, koje korake treba da preduzmete kako biste izgradili sopstvenu strategiju, kako da je sprovedete i ispratite jasan povraćaj ulaganja i izmerite rezultate. Takođe, pridružićete se ekskluzivnoj mreži profesionalaca iz celog sveta sa prilikom da čujete puno korisnih informacija o novim trendovima i veštinama Employer Branding industrije.

Sve informacije vezane za upis i detalje EB Akademije pronaći ćete na HR Lab sajtu, na Employer Branding Akademija stranici, gde se takođe nalazi i kontakt našeg stručnog savetnika koji vam je dostupan za sva pitanja.

Takođe, na Universumovom sajtu imate priliku da pokrenete besplatnu probnu verziju EB Akademije u trajanju od 7 dana. Potrebno je samo da se registrujete na Universum-ovoj zvaničnoj stranici.

Ovo je nova stepenica u vašoj karijeri, zakoračite sada!

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Povratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandingaEmployer BrandingPovratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandinga

Proces selekcije je sve zahtevniji, broj prijava raste, tok selekcije je kompleksniji, a HR timovi pod stalnim pritiskom brzine i tačnosti. U takvom ritmu, često se desi da komunikacija prema kandidatima ostane u drugom planu. Upravo tu se pravi razlika između operativno odrađenog procesa i strateški vođenog employer brandinga. 77% kandidata u Srbiji nikada ne […]

Ne žele svi da napreduju. Pa šta ondaEmployer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda

U HR zajednici smo, prirodno, fokusirani na razvoj u svakom smislu. Kreiramo razvojne i karijerne planove, pravimo planove nasleđivanja za ključne pozicije, biramo potencijale za buduće menadžerske role. Razvoj predstavlja vrednost po sebi.  I onda sretnemo zaposlenog koji je zadovoljan tu gde jeste i ne želi da napreduje. Sreća je ako zaposleni to otvoreno i […]

Zašto je bitno da HR zna šta je „slow work“Employer BrandingZašto je bitno da HR zna šta je „slow work“

Do skoro su, u poslu, pokazatelji vrednosti bili užurbanost, preopterećnost, trčanje, jurcanje, stalno telefoniranje, „multitasking“. Smatralo se da su popunjeni kalendari i žongliranje velikim brojem obaveza simboli nečije produktivnosti i „važnosti“ za kompaniju. Ovaj koncept nazivaju čak i „presenteeism“- praksa da se bude fizički prisutan i vidljiv nevezano za realne rezultate i datu vrednost. Ovi […]

Šta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da  bude)Employer BrandingŠta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da bude)

Employer branding poslednjih godina doživljava veliku ekspanziju. Sve više kompanija ulaže trud da predstavi svoju kulturu, timove i vrednosti – što je sjajno. Ali u toj bujici sadržaja i ideja, sve češće se pitam: da li ponekad zaboravimo zašto smo uopšte počeli da se bavimo employer brandingom? Ne tvrdim da imam sve odgovore. Radeći na […]