Pređi na glavni sadržaj

Empple 2025: Šta kada promena nije opcija, nego realnost

HR Lab
Autor
18. septembar 2025.
·1 minuta za čitanje

Promena je postala svakodnevica o kojoj svi pričaju – ali šta se dešava kada su te promene toliko velike da dovode u pitanje i finansijsku stabilnost kompanije i psihološku sigurnost zaposlenih? U takvim trenucima više od inspirativnih citata, potrebni su nam znanje, iskustvo i zajednica koja razume izazove kroz koje prolazimo.

Zato nas raduje što će Infostud i ove godine biti deo Empple festivala, koji se održava jubilarni, peti put, 30. septembra i 1. oktobra u Ložionici u Beogradu, kao i online.

Krovna poruka festivala je vrlo jasna – OWN THE CHANGE.

Šta vas očekuje?

Festival je poznat po inovativnim formatima i odvažnim pristupima. Zato ovaj put već prvog dana učesnike očekuje čuveni Empple networking, ovaj put u after-work terminu, uz podršku domaćih i globalnih fasilitatora – idealna prilika da se povežete, razmenite iskustva i izađete sa novim idejama i kontaktima. Jedan od fasilitatora biće i naš Bojan Stanković, tim lider u marketingu Infostuda, sa temom Kada sjaj izbledi – Da li će employer branding preživeti krizu?

Drugog dana program donosi predavanja i diskusije sa lokalnim, regionalnim i globalnim govornicima na teme kao što su:

  • upravljanje promenama,
  • uticaj promena na mentalni i nervni sistem,
  • oporavak od promena,
  • analitički pristup tranziciji,
  • primena dobrih praksi u HR-u i liderstvu.

Među govornicima čije ćete sesije imati priliku da čujete su Gesa Lischka, Aleksandra Vuković, Milena Mitić Anđelković, Anja Radoičić Vučićević, Darya Demidova, Maria Nikitina, Nikola Vuković, Kristina Grubač i mnogi drugi. I ove godine biće predstavljeni najbolji projekti i dodeljene Empple stručne nagrade.

Festival za sve HR profesionalce

Ono što posebno ističe Empple jeste posvećenost dostupnosti znanja. Organizatori su kreirali format koji je ove godine dodatno prilagođen vremenu i budžetu učesnika, pa je cena ovogodišnjih kotizacija značajno niža, kako bi svako ko želi mogao da učestvuje.

Sve detalje o programu i ulaznicama pronađite na: 2025.empple.rs

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Fleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogoEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo

Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]

5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenjaEmployer branding5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenja

Pojam i koncept kontinuiranog učenja relativno je nov na tržištu rada, ali to mu ne smeta da bude izuzetno relevantan. Osim što pomaže zaposlenom da razvije svoje veštine, primena kontinuiranog učenja u firmi omogućava da čitava firma bude rezilijentija na promene, uspešnija u savladavanju novih trendova i fleksibilnija pred svim nadolazećim izazovima. Ovo je posebno […]

Zašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanostiEmployer brandingZašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanosti

Psihološka sigurnost na poslu nije „ušuškanost“ nego rad bez straha, u slobodi.  Pandemija Covid-a je podigla na sto važnost kvaliteta života. Generacija Z je pristupila tržištu rada i glasno rekla da ne pristaje na toksičnost na radnom mestu. Digitalizacija je unela šumove u komunikaciju pa su otvorenost i dobro razumevanje postali važniji nego ikada. Jedna […]

Kako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulomEmployer brandingKako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulom

Za početak, da nešto razjasnimo – Svi menadžeri jedne kompanije treba da budu mentori. Svako ko je u poziciji da vodi ljude i da njima upravlja, treba da poseduje mentorske veštine da to i uradi na odgovarajući način. Ali, ako nije tako, ako znate iz iskustva u vašoj kompaniji, da nije tako, ne treba da […]