Pređi na glavni sadržaj

Empple 2025: Šta kada promena nije opcija, nego realnost

HR Lab
Autor
18. septembar 2025.
·1 minuta za čitanje

Promena je postala svakodnevica o kojoj svi pričaju – ali šta se dešava kada su te promene toliko velike da dovode u pitanje i finansijsku stabilnost kompanije i psihološku sigurnost zaposlenih? U takvim trenucima više od inspirativnih citata, potrebni su nam znanje, iskustvo i zajednica koja razume izazove kroz koje prolazimo.

Zato nas raduje što će Infostud i ove godine biti deo Empple festivala, koji se održava jubilarni, peti put, 30. septembra i 1. oktobra u Ložionici u Beogradu, kao i online.

Krovna poruka festivala je vrlo jasna – OWN THE CHANGE.

Šta vas očekuje?

Festival je poznat po inovativnim formatima i odvažnim pristupima. Zato ovaj put već prvog dana učesnike očekuje čuveni Empple networking, ovaj put u after-work terminu, uz podršku domaćih i globalnih fasilitatora – idealna prilika da se povežete, razmenite iskustva i izađete sa novim idejama i kontaktima. Jedan od fasilitatora biće i naš Bojan Stanković, tim lider u marketingu Infostuda, sa temom Kada sjaj izbledi – Da li će employer branding preživeti krizu?

Drugog dana program donosi predavanja i diskusije sa lokalnim, regionalnim i globalnim govornicima na teme kao što su:

  • upravljanje promenama,
  • uticaj promena na mentalni i nervni sistem,
  • oporavak od promena,
  • analitički pristup tranziciji,
  • primena dobrih praksi u HR-u i liderstvu.

Među govornicima čije ćete sesije imati priliku da čujete su Gesa Lischka, Aleksandra Vuković, Milena Mitić Anđelković, Anja Radoičić Vučićević, Darya Demidova, Maria Nikitina, Nikola Vuković, Kristina Grubač i mnogi drugi. I ove godine biće predstavljeni najbolji projekti i dodeljene Empple stručne nagrade.

Festival za sve HR profesionalce

Ono što posebno ističe Empple jeste posvećenost dostupnosti znanja. Organizatori su kreirali format koji je ove godine dodatno prilagođen vremenu i budžetu učesnika, pa je cena ovogodišnjih kotizacija značajno niža, kako bi svako ko želi mogao da učestvuje.

Sve detalje o programu i ulaznicama pronađite na: 2025.empple.rs

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]

Ko je sve zadužen za Employer BrandingEmployer brandingKo je sve zadužen za Employer Branding

Kada je u pitanju EB kao funkcija, često završi kao vruć krompir u mnogim organizacijama. Štaviše, prepirke oko toga da li je zapravo HR ili Marketing stare su koliko i sam EB. Istina je da je EB mnogo više od mosta koji spaja marketing i ljudske resurse. Brend poslodavca nije dubl ova dva sektora, već […]