Pređi na glavni sadržaj

Profili poslodavaca na Poslovi.infostud.com – sada moderniji, efikasniji i bliži kandidatima

31. avgust 2023.
·5 minuta za čitanje

Sigurni smo da svi na domaćem tržištu sada već dobro znaju koliki značaj igra dostupnost informacija o kompaniji pri zapošljavanju. Prema našim analizama kretanja kandidata kroz sajt Poslovi.infostud.com, uvideli smo da je procenat kandidata koji pre konkurisanja pregleda profil kompanije čak 75%.

Ovo je jasan znak da je neophodno da konstantno radimo na unapređenjima na našem sajtu, ali i znak kompanijama da ulažu više truda u prostor na kom se predstavljaju kandidatima koje žele da privuku.

Naš sajt Poslovi.infostud.com, vodeći je sajt za zapošljavanje u Srbiji koji ima najveći broj oglasa za posao, a samim tim ostvaruje i najveću posetu. Istovremeno, na sajtu se nalazi i najveći broj Profila kompanija, a poslodavcima je omogućeno da samostalno kreiraju i uređuju sadržaj koji je koristan za kandidate. Kada kažemo koristan sadržaj, govorimo o tome da kandidati mogu da pogledaju na kojim projektima kompanija radi, koliko ima zaposlenih, koje beneficije nudi, mogu da pročitaju iskustva trenutnih zaposlenih, dakle, sve ono što doprinosi odluci da konkurišu na otvorene pozicije date kompanije.

Upravo uslugom Profil vaše kompanije vam dajemo mogućnost da se što bolje, otvorenije i iskrenije predstavite kandidatima na tržištu rada, a koji su vaše potencijalne kolege.
Znajući značaj postojanja izvora informacija, odnosno profila poslodavaca, za obe strane, trudimo se da u kontinuitetu pratimo potrebe i dostavljamo najbolja rešenja.

Zato, u ovom tekstu sa ponosom predstavljamo novi, unapređeni izgled Profila kompanija na sajtu Poslovi.infostud.com. Izgled koji omogućava jednostavnije i brže pronalaženje potrebnih informacija, povećava funkcionalnost profila i vizuelnim unapređenjima preglednost podiže na viši nivo. Sve ove izmene radimo sa ciljem da vaš profil ostvari više poseta i više pratilaca, a vaši oglasi veći broj kvalitetnih prijava.

Sve je tu, samo preglednije i bolje organizovano!

Svesni da se kompanije razvijaju i da je sve više projekata kojim biste da se, kao poslodavac, predstavite kandidatima, upakovali smo sve informacije u funkcionalnu celinu.
Tako, kandidati sada ostvaruju bolje korisničko iskustvo kroz unapređene sekcije – Oglasi su na višoj poziciji, pregledniji izgled Oglasa, Iskustava vaših zaposlenih sada možete da delite na svim mrežama, Vesti i Blog, Priznanja koja su dodeljena vašoj kompaniji su na istaknutijoj poziciji, Beneficije i Kompanijski brendovi.

Sve na jednom mestu, efikasnije, intuitivnije i modernije. Vaš profil je spreman da ga podelite i pohvalite se na tržištu.

Na videu ispod, prikazan je pregled kompletnog profila.

Osveženim redosledom sekcija do intuitivnijeg pronalaženja informacija

U kompletan dizajn Profila poslodavca protkali smo moderniji ton, prilagođen navikama i očekivanjima posetilaca. Sekcije smo poređali tako da se sada nalaze na intuitivnijim pozicijama.

Uvodna sekcija

Mesto na kom ostavljate prvi utisak. Zato, budite kreativni, otvoreni i pravi domaćini. U okviru ove sekcije možete da postavite naslovnu fotografiju, logo vaše kompanije, naziv, kao i slogan. Naslovnom stranom otvorite vrata vaše kompanije i sprovedite posetioce kroz nju, tako da prenesete pravi doživljaj, iskustvo rada kod vas, ali i vrednosti koje zastupate.

profili-poslodavaca-uvodna-sekcija

O kompaniji

U sekciji O kompaniji imate prostora da predstavite sve što želite da kandidati znaju o vama. Čime se bavite, koliko dugo posluje vaša kompanija, šta je to što vaš čini jedinstvenim na tržištu.

profili-poslodavaca-o-kompaniji

Oglasi poslodavca

U ovoj sekciji se prikazuje lista svih vaših oglasa za posao koji su trenutno aktivni na sajtu Poslovi.infostud.com.

profili-poslodavaca-oglasi

Priznanja

Sekcija koju smo posebno izdvojili, a služi upravo tome da vas kandidati prepoznaju kao poslodavca koji brine, kako o kandidatima, tako i o svojim zaposlenima. Kandidati imaju priliku da pročitaju objašnjenje za svako priznanje, odnosno, za koju kategoriju ste nagrađeni. Primer: “Ovaj poslodavac odgovara na vaše prijave” – priznanje koje vam se dodeljuje kada odgovarate na minimum 85% *prijava kandidata, što pokazuje vašu brigu i odgovornost prema kandidatima, što ih podstiče da konkurišu upravo na vaše oglase (*prijave prikupljate putem našeg alata za regrutaciju i selekciju, ATS).

profili-poslodavaca-priznanja

Beneficije

Prenesite kandidatima koje benefite pružate vašim zaposlenima. Napravite jasan spisak svega što nudite pored plate, jer su upravo beneficije najčešće ključne za odabir poslodavca. Svakoj beneficiji možete dodati kraći opis kojim bi se kandidati detaljnije informisali, dodeliti ih određenoj kategoriji, ali i poređati ih onim redom kojim želite.

profili-poslodavaca-beneficije

Iskustva zaposlenih

Kandidati najviše veruju onima koji već rade u nekoj kompaniji. Pozovite zaposlene da prenesu svoje iskustvo, dodajte tekst u profil, fotografiju ili čak video njihove priče. Svako iskustvo ima opciju za deljenje, pa je to lepa prilika da na društvenim mrežama prenesete jednu lepu priču kolega iz vašeg tima. Kandidatima se nakon pročitanog iskustva, u dnu stranice izlistavaju i ostala iskustva koja ste uneli, pa im je sve na dohvat ruke.

profili-poslodavaca-iskustva-zaposlenih

Proces selekcije

Svim kandidatima je u cilju da se što bolje pripreme i pokažu na intervjuu, nekome to ide lakše, nekome se javlja doza stresa i treme, a dobro pripremljeni kandidati skraćuju vreme potrebno za zapošljavanje. Olakšajte im da se pokažu u pravom svetlu kroz jasno predstavljene faze i korake onoga što ih čeka u procesu selekcije.

profili-poslodavaca-proces-selekcije

Kompanijski brendovi

Kompanijski brendovi su jasan pokazatelj snage vaše kompanije. U ovoj sekciji predstavite kandidatima ko sve posluje u vašem sastavu, dodajte kratak opis, unesite logoe kompanija koje su u vašoj grupaciji, kao i najznačajnijih projekata i biznisa.

profili-poslodavaca-kompanijski-brendovi

Vesti i Blog

Ova sekcija je pravi kutak koji omogućava kandidatima da zavire u to kako izgleda život kompanije iznutra, zato iskoristite priliku da kroz neograničeni broj tekstova približite timsku atmosferu budućim kolegama. Svako iskustvo pretvorite u sadržaj kojim ćete podizati svest o vašoj kompaniji kao mestu poželjnom za rad. Kao i kada su Iskustva zaposlenih u pitanju, kandidatima se izlistavaju i ostale vesti te mogu da nastave sa čitanjem i upoznavanjem vaše kompanije.

profili-poslodavaca-vesti-i-blog

Kontakt

Sekcija u kojoj je od velikog značaja ažurnost. Kroz najsvežije kontakt informacije olakšajte kandidatima put do vas.

profili-poslodavaca-kontakt

Kako smo i ranije pisali, sve ovo radimo u cilju zadovoljstva obe strane, i kandidata, i poslodavaca, naravno i želje da ostvarite bolje rezultate, veću posetu, više pratilaca, ali i više kvalitetnijih prijava na oglase. Zato se iskreno nadamo da će vas unapređeni izgled profila motivisati da sa kandidatima na tržištu rada delite još više informacija, da vaši zaposleni prenose svoja iskustva i da vaš profil bude ogledalo vaše kompanije u koju će kandidati želeti da apliciraju.

Ukoliko želite da aktivirate Profil ili vam je samo potrebno više informacija, uvek možete da nam pišete na eb-studio@hrlab.rs.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Onboarding kao prilika za jačanje Employer BrandingaEmployer BrandingOnboarding kao prilika za jačanje Employer Brandinga

Svima je jasno kada počinje Employer Branding i zbog toga kompanije sve više ulažu u kampanje koje imaju za cilj da privuku kandidate koji nisu ni čuli za njih, da im predstave benefite rada u njihovoj kompaniji i da sebi olakšaju proces selekcije. Ali, kada se EB zapravo završava?  Možemo slobodno reći da se ne […]

Mali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer BrandingEmployer BrandingMali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer Branding

Ako ste HR firma koja ne raspolaže velikim budžetom zasigurno vam je i dosadilo da slušate o impresivnim EB kampanjama koje zahtevaju resurse koji su vam, makar trenutno, van domašaja. Ali kampanje za brend poslodavca uopšte ne moraju da zahtevaju budžete od kojih vam se zavrti u glavi. Štaviše, utrošen novac nije jednak ostvarenim rezultatima. […]

Neiskorišćene prilike iz tvoje EB strategijeEmployer BrandingNeiskorišćene prilike iz tvoje EB strategije

Kako izgraditi brend poslodavca? Kako izgraditi brend koji će biti priznat i prepoznat, koji će doći do ciljne publike, postići zacrtane rezultate, napraviti razliku kada je u pitanju potraga za talentima i podići zadovoljstvo trenutnih zaposlenih?  Jasno je da se nekada previše očekuje od EB strategija, ali i od ljudi koji ih postavljaju. Građenje brenda […]

Kako izgraditi Employer branding strategiju od nuleEmployer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]