U prostoru Nove Iskre u Zemunu juče je predstavnicima najvećih domaćih IT kompanija predstavljen Talent X (Talent Experience), novi projekat istraživanja brenda poslodavca pokrenut u okviru grupacije Poslovi Infostud.
Učesnicima je predstavljena jedinstvena metodologija istraživanja koja obuhvata merenje percepcije brenda poslodavca, odnosno iskustava koje kompanije kao poslodavci kreiraju, i to iz tri ugla: menadžmenta, zaposlenih i kandidata sa tržišta, a kroz jedinstven set od šest pokretača.
“Naša istraživanja su pokazala da često postoji nesklad između slika koje o brendu poslodavca poseduju menadžment, zaposleni i potencijalni kandidati. Ovo je nešto čega kompanije često nisu svesne, a čak i kada jesu, one nisu sigurne kako da ih dovedu u saglasnost. Naše istraživanje treba da im pomogne da dobiju pouzdanu i kompletnu sliku kompanije kao poslodavca, kao i smernice za njeno unapređenje, kako bi na taj način lakše privukli najtalentovanije kandidate.” – kaže Nenad Lukić, šef projekta Talent X.
Budući da je broj kompanija koje mogu da učestvuju u istraživanju ograničen, učesnici su pozvani da na vreme obezbede svoje mesto na listi kompanija među kojima će kandidati birati atraktivne poslodavce. Istraživanje počinje 18. septembra, a prvi krug je rezervisan za ispitivanje stavova IT kandidata.
Više informacija o metodologiji istraživanja, načinu da se vaša kompanija nađe na listi učesnica, kao i o vrstama izveštaja koji će biti dostupni po okončanju istraživanja, možete da pogledate na sajtu talentexperience.rocks.