Pređi na glavni sadržaj

Meetup: Benefiti koje dobijaju srpske IT kompanije učestvovanjem u CSR projektima

Nordeus, Vega IT, Catalyst, Vivify Ideas, Infostud i Srpski filantropski forum govore o svojim praksama društvene odgovornosti.

Poslovi Infostud u saradnji sa Catalyst Balkans odlučili su da organizuju Meetup na temu CSR-a u Srbiji. Meetup će biti održan 14. novembra u prostorijama kompanije Nordeus Hub-a na adresi Milutina Milankovića 11a sa početkom od 18 časova.

Društvena odgovornost IT kompanija.

Kako smo svesni da se IT zajednica u Srbiji razvija, bije svoje bitke ali i vraća dug društvu, odlučili smo da organizujemo Meetup na kom ćemo pokušati da podstaknemo kompanije na društvenu odgovornost, podignemo svest o istoj i razmenimo iskustva sa kompanijama koje to već uveliko čine.

Doniranje, volontiranje, razvoj tehnologije su već dobro razvijene prakse, ali šta je njihov društveni uticaj, šta su sledeći koraci i kako skorašnje uspehe CSR projekata poput Code for Cause hakatona možemo da umnožimo i učinimo održivim?

O perspektivama daljeg razvoja društvene odgovornosti IT kompanija, volontiraju i doniraju, kao i o saradnji unutar IT sektora, ali i sa organizacijama iz neprofitnog sektora govoriće:

  • Infostud grupa – Petar Stakić (šef korporativnih komunikacija)
  • Vega IT Sourcing – Saša Popović (CEO)
  • Nordeus – Miloš Paunović (CSR specialist)
  • Vivify Ideas koja je za NURDOR napravila aplikaciju Pruži korak – Goran Prijić
  • Srpski filantropski forum – Dragana Jovančević (direktorka)
  • Catalyst Balkans – Miloš Janković (moderator)

Ono o čemu će moderator Miloš Janković razgovarati sa svojim sagovornicima jeste upravo to koji su ciljevi CSR-a IT kompanija, koje oblasti su u fokusu i kako se meri uspeh. Koji vid korporativne filantropije najčešće koriste – doniranje novca, usluga ili volontiranje?

Takođe biće reči i o tome na koji način donose odluke, koga će podržati i kako kreiraju saradnju sa neprofitnim organizacijama. Osim svega ovoga, biće reči i o poreskoj politici prema društveno odgovornom poslovanju i naplata PDV-a na doniranje usluga.

Na ova i mnoga druga pitanja koja vas zanimaju dobićete odgovore u sjajnoj atmosferi.

Kako je ulaz besplatan a mesta ograničena, rezervišite svoje na vreme, prijavom na sledećem linku:

P R I J A V A

 

 

Pretplatite se na HR novosti

Saznajte najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

NovostiSvi kandidati i dokumenti na jednom mestu 

Razvojem HR Laba želimo da olakšamo proces selekcije i obezbedimo vam prostor da više pažnje usmerite na izgradnju odnosa sa kandidima, a ne na logistiku njihovih prijava. Prijave kandidata u HR Labu su dostupne na klik – na svim uređajima i u svako doba. Ovaj alat za selekciju krije mnogo opcija koje će vam pomoći […]

NovostiPočelo je najveće istraživanje brenda poslodavaca u Srbiji – talentX!

Najavljivali smo ga dugo, trebalo je sve da krene u martu ali nas je korona omela i evo nas sada u julu, u punom jeku prikupljanja upisa ispitanika kroz brojne kanale promocije. Istraživanje talentX predstvlja po obimu najveće istraživanje ove vrste na domaćem tržištu. Ovako veliko istraživanje pokrenuli smo sa ciljem da saznamo nekoliko važnih informacija sa srpskog tržišta rada. Krenimo redom:  Ko su najpoželjniji poslodavci u Srbiji  Svaka […]

NovostiAnaliza nedoumica o primeni Vladine Uredbe o fiskalnim pogodnostima i direktnim novčanim davanjima

Dana 10. aprila 2020. godine stupila je na snagu Uredba Vlade Republike Srbije na osnovu koje se iz budžeta Republike Srbije obezbeđuju fiskalne pogodnosti i direktna novčana davanja privrednim subjektima u privatnom sektoru u cilju ublažavanja ekonomskih posledica nastalih usled bolesti COVID-19 (u daljem tekstu: Uredba), o čemu smo pisali u jednom od prethodnih tekstova. […]

NovostiBesplatni webinar – Employer branding (u doba krize)

Preko umetnosti kreiranja EVP-a, do uspešnog eksternog komuniciranja Employer branding, strategije postavljanja i komunikacije, već dugo su ključni procesi u kompanijama. U procesu kreiranja same EB strategije, kompanije (HR, komunikacije, marketing) susreću se sa velikim izazovima. Od toga ko je glavni nosilac ovog cilja, sa kim je najbolje da usklađuju potrebe koje imaju, preko umetnosti […]