Pređi na glavni sadržaj

Besplatni webinar – Employer branding (u doba krize)

30. april 2020.
·1 minuta za čitanje

Preko umetnosti kreiranja EVP-a, do uspešnog eksternog komuniciranja

Employer branding, strategije postavljanja i komunikacije, već dugo su ključni procesi u kompanijama.

U procesu kreiranja same EB strategije, kompanije (HR, komunikacije, marketing) susreću se sa velikim izazovima. Od toga ko je glavni nosilac ovog cilja, sa kim je najbolje da usklađuju potrebe koje imaju, preko umetnosti kreiranja EVPa, pa do postavljanja jasnih KPI-eva za EB. Izazova je mnogo i u situaciji kada nije vanredno stanje.

Larisa Zdravković iz kompanije SAGA New Frontier, Maja Pešić iz kompanije Coca Cola HBC i Natalija Pešić iz kompanije VIP daće odgovore na sledeća pitanja:

  • – Employer branding strategija, ko čini pobednički tim?
  • – Tajne kreiranja EVP-a (employee value proposition) i način komuniciranja
  • – Najbolji načini interne i eksterne komunikacije EVP-a
  • – Uticaj krize na promene u EB aktivnostima
  • – Kako što uspešnije izaći iz krize, a pritom voditi računa o EB-u
  • – Šta nam donosi budućnost na ovom polju

Webinar se održava u četvrtak – 07.05. od 13h i neće biti emitovan javno te je važno da se prijavite kako biste dobili link za pristup. Broj slobodnih mesta je ograničen!

Gledaoci će imati priliku da se uključe putem chat-a i postave pitanja panelistima.

Prijava se vrši klikom na link za prijavu i popunjavanjem prijavne forme:

 

PRIJAVA

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Da li zapošljavanje stranaca utiče na ublažavanje deficita radne snage u SrbijiNovostiDa li zapošljavanje stranaca utiče na ublažavanje deficita radne snage u Srbiji

Srpska privreda godinama unazad muku muči sa nedovoljnim brojem radnika. Borba sa nedostatkom i niskokvalifikovanog i visokokvalifikovanog kadra je svakodnevna, a ugostiteljstvo, građevinski sektor, metalska, tekstilna i hemijska industrija sada već pate od hronične nestašice zaposlenih.  Infostud je u decembru 2024. godine uradio anketu o stavovima, potrebama i izazovima u procesu selekcije kandidata iz inostranstva, […]

Zaposleni koji uče znaju zašto ostaju u kompanijiNovostiZaposleni koji uče znaju zašto ostaju u kompaniji

U svetu biznisa često se raspravlja o tome koliko vredi znanje zaposlenog. Da li je to investicija ili trošak i u isto vreme rizik za kompaniju? Pre nekoliko decenija, kada je neko iz uprave Apple-a rekao da je skupo ulagati u obuke jer ljudi mogu da odu iz firme, Stiv Džobs je postavio jedno od […]

Ugovor o deluNovostiUgovor o delu

U prethodnom tekstu konstatovali smo da Zakon o radu Republike Srbije propisuje četiri vrste rada van radnog odnosa: ugovor o privremenim i povremenim poslovima, ugovor o delu, ugovor o stručnom osposobljavanju i usavršavanju i dopunski rad. U prvom tekstu pisali smo o ugovoru o privremenim i povremenim poslovima, a danas pišemo o ugovoru o delu. […]

Veštačka inteligencija u zapošljavanju – Lakše do posla uz Infostudove nove AI alateNovostiVeštačka inteligencija u zapošljavanju – Lakše do posla uz Infostudove nove AI alate

Traženje posla i zapošljavanje više ne izgledaju kao pre. Ni regrutacija i selekcija nisu ostale imune na prodor veštačke inteligencije, koja je i u ovom polju promenila mnogo toga – način na koji biramo poslove, ali i kandidate. Ono što je nekada bio dugotrajan i naporan proces, sada je znatno brže i efikasnije. Kako to zaista […]