Pređi na glavni sadržaj

Otvorene prijave za „Uspešne HR priče“

„Uspešne HR priče“ je projekat koji sprovodi kompanija Poslovi Infostud sa ciljem da promoviše pozitivne HR prakse u kompanijama u Srbiji. Pored promocije, ovo je i mogućnost za domaće HR stručnjake da dele praktična znanja i ideje o tome kako unaprediti iskustvo zaposlenih u njihovim firmama, kao i efikasnost poslovanja.

Pod projektom se podrazumeva bilo koja HR praksa, proces ili aktivnost koju ste uradili u poslednje dve godine a koja je unapredila rad sa ljudima, poslovanje ili rad HR sektora a kojim bi želeli da se pohvalite i predstavite ostalim kolegama. Projekat može biti iz bilo koje oblasti HR-a, kao što su: akvizicija talenata, razvoj organizacije i zaposlenih, kompenzacije, organizacioni dizajn, brendiranje poslodavca i dr.

Od 1. februara 2020. do 31 marta 2020. kompanije mogu da prijave svoje prakse i projekte koje nezavisni stručni žiri sastavljen od HR stručnjaka selektuje i bira najbolje ocenjenih 5 praksi koje će biti predstavljene na HR experience konferenciji 20. maja u Beogradu.

Imate HR praksu ili projekat na koji ste ponosni?

PRIJAVITE SE

Nezavisan stručni žiri po isteku konkursa dobija od Poslova Infostud anonimizirane prijave na kojima se ne vidi koja kompanija je autor projekta.

Kriterijumi na osnovu kojih će žiri ocenjivati prijavljene prakse su:

Kontekst projekta – da se radi o projektu iz neke od oblasti HR-a

Važnost problema ili teme kojom se projekat bavi

Inovativnost – za organizaciju ili domaću HR zajednicu

Korist organizacije i zaposlenih od sprovedenog projekta

Svaki član žirija boduje prijave kako bi se dobio rang od 5 projekata sa najviše bodova koji će dobiti priliku da se prezentuju na HR experience konferenciji.

Članovi žirija za 2020: Natalija Pešić – Head of HR Vip mobile, Bojan Rošić – Hiring Lead Microsoft, Jelena Mimić-Milanović – HR manager Swarovski.

Na samoj konferenciji, nakon prezentovanja projekata, publika sastavljena većinom od domaćih HR stručnjaka glasanjem uživo izabraće najbolje 3 prakse koje će potom biti nagrađene priznanjima.

Prakse koje ne uđu u uži izbor mogu dobiti priliku da se promovišu kasnije tokom godine na jednom od stručnih događaja koje organizuje Poslovi Infostud.

Pretplatite se na HR novosti

Saznajte najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

NovostiSvi kandidati i dokumenti na jednom mestu 

Razvojem HR Laba želimo da olakšamo proces selekcije i obezbedimo vam prostor da više pažnje usmerite na izgradnju odnosa sa kandidima, a ne na logistiku njihovih prijava. Prijave kandidata u HR Labu su dostupne na klik – na svim uređajima i u svako doba. Ovaj alat za selekciju krije mnogo opcija koje će vam pomoći […]

NovostiPočelo je najveće istraživanje brenda poslodavaca u Srbiji – talentX!

Najavljivali smo ga dugo, trebalo je sve da krene u martu ali nas je korona omela i evo nas sada u julu, u punom jeku prikupljanja upisa ispitanika kroz brojne kanale promocije. Istraživanje talentX predstvlja po obimu najveće istraživanje ove vrste na domaćem tržištu. Ovako veliko istraživanje pokrenuli smo sa ciljem da saznamo nekoliko važnih informacija sa srpskog tržišta rada. Krenimo redom:  Ko su najpoželjniji poslodavci u Srbiji  Svaka […]

NovostiAnaliza nedoumica o primeni Vladine Uredbe o fiskalnim pogodnostima i direktnim novčanim davanjima

Dana 10. aprila 2020. godine stupila je na snagu Uredba Vlade Republike Srbije na osnovu koje se iz budžeta Republike Srbije obezbeđuju fiskalne pogodnosti i direktna novčana davanja privrednim subjektima u privatnom sektoru u cilju ublažavanja ekonomskih posledica nastalih usled bolesti COVID-19 (u daljem tekstu: Uredba), o čemu smo pisali u jednom od prethodnih tekstova. […]

NovostiBesplatni webinar – Employer branding (u doba krize)

Preko umetnosti kreiranja EVP-a, do uspešnog eksternog komuniciranja Employer branding, strategije postavljanja i komunikacije, već dugo su ključni procesi u kompanijama. U procesu kreiranja same EB strategije, kompanije (HR, komunikacije, marketing) susreću se sa velikim izazovima. Od toga ko je glavni nosilac ovog cilja, sa kim je najbolje da usklađuju potrebe koje imaju, preko umetnosti […]