Pređi na glavni sadržaj

Predstavljen TalentX – inovativni način merenja atraktivnosti brenda poslodavca

U prostoru Nove Iskre u Zemunu juče je predstavnicima najvećih domaćih IT kompanija predstavljen Talent X (Talent Experience), novi projekat istraživanja brenda poslodavca pokrenut u okviru grupacije Poslovi Infostud.

Učesnicima je predstavljena jedinstvena metodologija istraživanja koja obuhvata merenje percepcije brenda poslodavca, odnosno iskustava koje kompanije kao poslodavci kreiraju, i to iz tri ugla: menadžmenta, zaposlenih i kandidata sa tržišta, a kroz jedinstven set od šest pokretača.

“Naša istraživanja su pokazala da često postoji nesklad između slika koje o brendu poslodavca poseduju menadžment, zaposleni i potencijalni kandidati. Ovo je nešto čega kompanije često nisu svesne, a čak i kada jesu, one nisu sigurne kako da ih dovedu u saglasnost. Naše istraživanje treba da im pomogne da dobiju pouzdanu i kompletnu sliku kompanije kao poslodavca, kao i smernice za njeno unapređenje, kako bi na taj način lakše privukli najtalentovanije kandidate.” – kaže Nenad Lukić, šef projekta Talent X.

Budući da je broj kompanija koje mogu da učestvuju u istraživanju ograničen, učesnici su pozvani da na vreme obezbede svoje mesto na listi kompanija među kojima će kandidati birati atraktivne poslodavce. Istraživanje počinje 18. septembra, a prvi krug je rezervisan za ispitivanje stavova IT kandidata.

Više informacija o metodologiji istraživanja, načinu da se vaša kompanija nađe na listi učesnica, kao i o vrstama izveštaja koji će biti dostupni po okončanju istraživanja, možete da pogledate na sajtu talentexperience.rocks.

HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

NovostiDa li odluku o radu od kuće prepustiti zaposlenima?

Itekako je važno da li zaposleni žele da rade na daljinu i da li datu mogućnost doživljavaju kao pogodnost i još jednu beneficiju više. Međutim, njihova želja nije jedino što treba uzeti u obzir pri odluci da li dozvoliti rad od kuće ili ne? Koje su prednosti? Ako smo mala firma, koja tek počinje, svako […]

NovostiMala i srednja preduzeća: Kada je HR neophodan?

Kada govorimo o zaposlenima, mi iz HR sveta često mislimo na ljude koji rade u velikim sistemima. Međutim, prema izveštaju Agencije za privredne registre, urađenom nakon predaje završnih računa za 2019. godinu, od ukupno 1.171. 890 zaposlenih, samo je njih 364.846 radilo u velikim kompanijama. Ostali su radili u srednjim, malim i mikro preduzećima. Kakvu […]

NovostiOkupila se prva generacija polaznika Employer Branding Akademije

Dugoočekivana Employer Branding Akademija, svetski poznate kompanije Universum, okupila je svoje predstavnike na višečasnovnom online događaju na kom je predstavljena agenda i plan rada. Ispred kompanije Universum, 16 polaznika prve generacije, pozdravili su Karl-Johan Hasselström, globalni direktor prodaje u kompaniji Universum, sa 20 godina iskustva u employer branding-u, od toga 15 u Universumu i Amin […]

NovostiBesplatna online radionica: HR Lab Asistent – Razvrstavanje kandidata

Hrlab.rs, najveća domaća platforma za poslodavce organizuje besplatnu radionicu pod nazivom “Razvrstavanje kandidata”, za HR-ove koji žele da unaprede i ubrzaju svoje procese selekcije koristeći alat HR Lab Asistent. Radionica će biti održana u ponedeljak 5. aprila u 14h, putem Zoom platforme. Predavač na radionici biće Dušica Vuković, saradnik za korisničku podršku sajta Hrlab.rs. Tema […]