Pređi na glavni sadržaj

Stižu unapređenja na najvećem sajtu za zapošljavanje koja će vam dovesti više kvalitetnih kandidata

22. aprila na sajtu poslovi.infostud.com uvodimo niz izmena koje za cilj imaju da našim klijentima isporučimo kvalitetniju uslugu i pružimo bolje korisničko iskustvo za sve naše korisnike. Nakon više od 6 godina, menjamo izgled naslovne strane i uvodimo nove vrste oglasa. Objasnićemo u ovom tekstu detaljno šta podrazumevaju nove izmene i koje konkretne koristi očekujemo da vam donesu.

SADRŽAJ
1. Poslovi Infostud – Lider na tržištu zapošljavanja
2. Ne spavamo na lovorikama – Moramo da se menjamo
3. Nova naslovna strana – Preglednije i jednostavnije nego ikada
4. Neka vas kandidati primete već na naslovnoj strani – Dižemo kućice
5. Novi oglasni model – Oglasi po meri vaše potrebe
6. Nove stranice sa rezultatima pretrage i pojedinačnim oglasom – Kandidati vam nikad nisu bili bliži

1. Poslovi Infostud – Lider na tržištu zapošljavanja

Sajt poslovi.infostud.com više od 15 godina uspešno spaja kandidate i poslodavce i nesumnjivo je lider na domaćem tržištu kada su u pitanju ovakve aktivnosti. Ovo potvrđuju i sve statistike posete u prošloj godini. Broj kandidata koji posećuju naš sajt rapidno raste iz godine u godinu, pa tako sada u jednom mesecu imamo preko 900.000 posetilaca i preko 2.500.000 poseta. U prošloj godini smo na našem sajtu objavili i rekordnih 49.000 oglasa, na koje su kandidati konkurisali čak 2.710.000 puta, pa možemo reći da smo okupili najveći deo onih koji u Srbiji danas nude ili traže posao, bez obzira da li to rade aktivno ili tek treba da se aktiviraju.

Tokom godina smo kroz širok spektar aktivnosti stekli poverenje i poslodavaca i kandidata, jer na kraju dana svi mi imamo zajednički cilj, da stvorimo što veću i kvalitetniju bazu kandidata, koji će biti osposobljeni da traže i nađu odgovarajući posao, kao i da obezbedimo mesto na kojem će poslodavci moći da se na najbolji mogući način predstave onima koje žele da zaposle.

Change Original - Za blog - HR Lab

2. Ne spavamo na lovorikama – Moramo da se menjamo

Uprkos svemu rečenom, situacija na tržištu zapošljavanja nije toliko ružičasta. Sve se više osećaju turbulencije izazvane naglim padom raspoložive radne snage u Srbiji, tako da danas više ne kukamo samo za IT stručnjacima kao što je to godinama bio slučaj, već imamo značajan deficit raspoložive radne snage i u tzv. blue collar segmentu, a bitka se više ne vodi samo za nezaposlene, nego pre svega za one koji već imaju posao. Ovi faktori onda rezultiraju i činjenicom da iako kandidati dolaze na naš sajt u rekordnim brojevima i pregledavaju oglase više nego ikada, oni se procentualno ređe odlučuju da konkurišu i odlučuju se na promenu posla samo ako nađu stvarno bolju ponudu od one koju trenutno imaju.

U prethodnom periodu smo angažovali sve naše resurse da bismo došli do rešenja koja treba da ublaže ove potrese na koje niko više do kraja ne može da utiče. Tako smo na primer, unapređenjem sistema za čuvanje biografija i pretraga, te email podsetnicima za praćenje aktivnosti kompanija i završetak započetog konkurisanja olakšali i ubrzali proces konkurisanja za kandidate. Online i offline edukacijama širom zemlje razvijamo njihove kompetencije i osposobljavamo ih za uspešno traženje posla.

Sa druge strane, uvođenjem posebne vrste oglasa pre godinu dana omogućili smo poslodavcima da trenutno najdeficitarnije pozicije oglase u pola cene, a povećan broj ovih oglasa je uz našu sveobuhvatnu kampanju onda doveo i više kandidata ovih profila na naš sajt. Na našem sajtu HelloWorld.rs smo tokom vremena napravili najveću domaću bazu IT poslova i kandidata, a trenutno to radimo i za studente putem sajta NajStudent.com. Istovremeno smo proširili i saradnju sa lokalnim internet portalima, kako bismo stvorili celovitu mrežu podrške u procesu zapošljavanja. Izmenama koje najavljujemo u ovom tekstu, želimo da krunišemo ove dugotrajne napore.

Dodatno, u Infostudu se uvek trudimo da budemo predvodnik u primeni tehnoloških trendova. Prethodne dve godine su donele jasan primat posete sa mobilnih uređaja. Danas gotovo 70% kandidata dolazi na naš sajt na ovaj način. Ovakav trend ne pokazuje znake usporavanja i zato je bio krajnji momenat da učinimo sve što je u našoj moći da kandidatima pružimo najbolje moguće korisničko iskustvo na uređajima koje najviše koriste, kako bi oni do željenog poslodavca došli sa što manje napora.

Poslovi Infostud Ekosistem

UPDATE (15.4.2020): Vanredna situacija izazvana pandemijom virusa Covid-19 je preko noći dugoročno promenila stanje na domaćem tržištu zapošljavanja, a potrebu za unapređenjima koja vam navodimo u nastavku teksta učinila još hitnijom.

3. Nova naslovna strana – Preglednije i jednostavnije nego ikada

Uzimajući sve prethodno navedene razloge, odlučili smo se za redizajn naslovne strane, a najveća promena se odnosi na to da prvi put od našeg nastanka na naslovnoj strani više nećemo imati oglase za posao.

Analiza ponašanja kandidata na postojećoj naslovnoj strani nam je jasno ukazala na činjenicu da oni kada žele da konkurišu, sve manje to rade kroz klikove na konkretne radne pozicije, već sve više preko forme za pretragu poslova i automatski prelaze na stranicu sa rezultatima pretrage. Sa druge strane, veći broj klikova na naslovnoj strani su zabeležili jedino logoi poslodavaca, što nam je bio jasan indikator da kandidati naslovnu stranu koriste pre svega onda kada žele da saznaju više informacija o samim kompanijama.

Ovo su potvrdila i anketiranja kandidata koja smo potom sproveli, a tako smo saznali i da im na naslovnoj strani nedostaje preglednost i sav onaj dodatni sadržaj i alati koji se trenutno nalaze na različitim delovima sajta. Kada se na ovo doda sve češći prigovor poslodavaca da se na našoj naslovnoj stranici zbog povećanja broja oglasa za posao više ne osećaju dovoljno vidljivo, pravac izmena je postao jasan.

Kliknite na fotografiju da biste videli kako će okvirno da izgleda nova naslovna strana.


Nova naslovna strana poslovi.infostud.com

Novu stranu smo strukturirali kao izlog svega onoga što je dostupno kandidatima, kako bi oni što lakše obavili ono zbog čega su prvenstveno i došli tu. Polje za pretragu poslova je naravno i dalje na prvom mestu, a pretraga je sada u još većoj meri prilagođena mobilnim telefonima. Novina je da smo sada odmah ispod dodali i četiri polja koja će kandidatima olakšati kreiranje i čuvanje biografija, upoznavanje sa poslodavcima i prijavu za servis koji im šalje željene oglase na imejl. Donji deo naslovne strane smo rezervisali za blog, vesti i savete o zapošljavanju, kako bi kandidatima ovaj koristan sadržaj koji svakodnevnu kreiramo za njih postao još dostupniji.

4. Neka vas kandidati primete već na naslovnoj strani – Dižemo kućice

Sada dolazimo i do najznačajnijie izmene na naslovnoj strani. Kako bismo obezbedili da poslodavci koji to žele budu dovoljno istaknuti na naslovnoj strani, centralni deo stranice smo rezervisali za uslugu Istaknuti poslodavci, koja podrazumeva prostor za logotipe poslodavaca sa brojem trenutno aktivnih oglasa. Klik na logotip vodi kandidata na profil te kompanije na našem sajtu i obezbeđuje direktnu vezu sa trenutno aktivnim oglasima te kompanije. Ovo naravno ne znači da u svakom momentu morate da imate aktivne oglase, jer veza sa vašim profilom omogućuje kandidatu da lako dođe i do svih ostalih relevantnih informacija o vama kao poslodavcu. Dogovorili smo se da broj kompanija koje će koristiti ovu uslugu ograničimo na ukupno 36 i da tako sprečimo mogućnost nedovoljne vidljivosti.

Animated GIF - Find & Share on GIPHY

Logotipi će se ravnomerno rotirati na svim pozicijama, s tim da će prvih 6 imati pogodnost da nikada ne padnu ispod šestog mesta, što će kompanijama koje doplate za ovu varijantu usluge omogućiti dodatni stepen isticanja.

Imajući u vidu da trenutno aktivno poslujemo sa više od 12.000 kompanija, svesni smo da će postojati velika konkurencija i liste čekanja za ovu uslugu, pa smo kreirali i poseban sistem za rezervacije mesta, ali je ograničenje broja bilo neminovno kako bismo obezbedili stvarno isticanje za one kojima je to neophodno.

Pošto nam je reč logotip čudna, interno ovu uslugu zovemo “kućice na naslovnoj strani”, a kako je i prilično smislena, nećemo se buniti ako uđe u opštu upotrebu. 🙂

Ispod možete da pogledate cenovnik usluge Istaknuti poslodavci (kliknite na fotografiju da biste je uvećali).

Istaknuti poslodavac - Cenovnik - 500px

5. Novi oglasni model – Oglasi po meri vaše potrebe

22. aprila stari oglasni model odlazi u istoriju, a za vas smo pripremili čak pet novih vrsta oglasa. U kreiranju novih vrsta oglasa uzeli smo u obzir sve ono što su nam poslodavci prethodnih godina govorili u bezbrojnim istraživanjima, anketama i neposrednim razgovorima. Prikupljajući i analizirajući sve te podatke, ispostavilo se da možemo na još bolji način da odgovorimo na potrebe koje poslodavci imaju u vezi sa pozicijama za koje se oglašavaju.

Potrebe poslodavaca smo grupisali u nekoliko glavnih celina, pa smo na osnovu njih kreirali i pojedinačne vrste oglasa. Vodili smo računa o poslodavcima kojima su potrebna specifična vizuelna rešenja oglasa i isticanje putem dizajna, zatim o onima kojima je potrebna dodatna vidljivost i veći doseg do kandidata, a nismo zanemarili ni one kojima su ovi činioci manje važni, a na prvo mesto stavljaju budžet za oglašavanje.

Ispod možete videti uporednu tabelu sa nazivima i karakteristikama novih oglasa, a dodatno ćemo pojasniti benefite svakog od njih (kliknite na fotografiju da biste je uvećali).

Uporedna tabela oglasa 768px

PREMIUM

Ovo je nova vrsta oglasa na koju smo najponosniji, nešto što suštinski imamo prvi put u našoj ponudi i što bi se ugostiteljskim žargonom nazvalo all inclusive. 

Namenili smo je poslodavcima koji žele da iskoriste baš sve mogućnosti našeg sajta. Kako bismo obezbedili maksimalnu vidljivost i doseg do kandidata, ovi oglasi će se u rezultatima pretrage prikazivati iznad svih drugih vrsta oglasa, a imaće i veći logotip. Samo će ova vrsta oglasa imati mogućnost kratkog opisa u tim rezultatima (do 150 karaktera), kako biste nekim primamljivim tekstom stvorili interesovanje i povećali verovatnoću da kandidat pogleda baš vaš oglas. Naravno, ovde će vam biti dostupne i sve dizajnerske funkcionalnosti na samoj stranici sa oglasom (slike, video, grafike, logotipi), kako bi vaš oglas izgledao baš onako kako vi želite.

Naš njuzleter “Poslovi na mejl” danas prima više od 150.000 kandidata i jedan je od glavnih izvora njihovog konkurisanja. Zato smo omogućili da i u ovim imejlovima Premium oglasi budu iznad svih drugih vrsta oglasa. Kako bi tekst vašeg oglasa bio još upadljiviji, a mogućnost konkurisanja veća, sa stranice na kojoj se on nalazi uklonićemo i naš stalni segment sa preporukom sličnih oglasa.

Otišli smo korak dalje, pa će ovi oglasi imati prioritet i u postavljanju na sajt (radnim danom do 14h), kako bi vaša otvorena radna pozicija bila dostupna kandidatima u najkraćem mogućem vremenu.

Sve funkcionalnosti i isticanja koje smo obezbedili u ovoj vrsti oglasa treba da vam omoguće maksimalne moguće efekte za vaš uloženi novac. Kako biste se što pre uverili u ovo, za sve kupovine Premium oglasa do 1.6.2020 obezbeđujemo čak 30% popusta na cenu koju možete videti u tabeli ispod.

BREND

Ova vrsta oglasa je za sve one poslodavce koji žele da vizuelno istaknu tekst svog oglasa kroz neko dizajnersko rešenje ili su pak prinuđeni na to jer im iz centrale ili drugih sektora dolaze strogi zahtevi u pogledu grafičkih standarda. Oglas možete da “oživite” vašim korporativnim bojama, fotografijama, kao i video materijalima o raspisanoj poziciji.

Uz Premium oglas, ovo je jedina vrsta oglasa u kojoj će logo vaše kompanije biti vidljiv i u rezultatima pretrage i tako privlačiti dodatnu pažnju kandidata.

U rezultatima pretrage Brend oglas ćemo uvek prikazivati iznad Start i Mini oglasa, a oglas podrazumeva i sve dodatne funkcionalnosti dostupne u Standard oglasu.

STANDARD

Standard oglas je rešenje koje pruža sve što vam je neophodno za osnovno oglašavanje.

Broj mesta zaposlenja u ovoj vrsti oglasa nije ograničen, tako da je idealan u situacijama kada vam je najvažnije da oglas bude vidljiv u više od pet mesta. Ovi oglasi će u rezultatima pretrage biti uvek iznad Start i Mini oglasa, a od njih će se razlikovati i po tome što možete da objavite i pozicije za rad od kuće, kao i da stavite čak dva logotipa u sam tekst oglasa, koji će predstavljati direktnu vezu sa vašim profilom.

Ukoliko postoji potreba, uz ovu vrstu oglasa možete besplatno da koristite i vaš link za konkurisanje, odnosno mi ćemo na sebe preuzeti troškove pružanja korisničke podrške u tim situacijama.

START

Poslodavcima koji nemaju potrebu za dodatnom vidljivošću i dizajnom oglasa, omogućili smo da svoje radne pozicije oglase po povoljnijoj ceni.

U ovom tipu oglasa na raspolaganju imate neograničen tekst, oglas može da se odnosi na sve vrste radnih pozicija osim rada od kuće, a može biti vidljiv u maksimalno pet gradova.

Prijave kandidata se primaju u naš HR lab alat za selekciju, a ostavljamo vam mogućnost doplate u situacijama kada imate vaš link za konkurisanje.

MINI

U okviru ove vrste oglasa na akcijskoj ceni ćemo držati određeni broj pozicija koje teže popunjavate u konkretnom trenutku. Tačan spisak dostupnih pozicija ćete uvek moći da pronađete u formularu za naručivanje oglasa, a u prvom periodu to će biti najtraženije nižekvalifikovane pozicije.

Imajući u vidu nisku cenu, ograničili smo tekst oglasa na 300 karaktera, jedan oglas može da se odnosi na samo jedan grad, a prijave mogu da idu isključivo kroz naš alat za selekciju HR Lab.

Bonus: PLAVI OGLAS

Ovo je naše novo rešenje kada želite instant efekte na vidljivost oglasa! Izaberite ovaj dodatak bez obzira na vrstu oglasa koju koristite i mi ćemo ga u rezultatima pretrage obojiti u plavu boju, tako da kandidati neće moći da ga zaobiđu. Iako ćemo i ovde uvesti ograničenja u broju oglasa koji mogu biti u boji kako bismo postigli stvarni efekat uočljivosti, u do 1. juna 2020. ćemo imati akcijsku cenu za ovaj dodatak, u želji da vas podstaknemo da se među prvima uverite u njegove mogućnosti.

Pogledajte ispod kako će izgledati plavi oglas (klikinite na sliku da biste je uvećali).

Plavi Oglas - 500px

Na slikama ispod možete da vidite cenovnik novih oglasa, kao i njihov prikaz u pretrazi (kliknite na svaku od fotografija da biste ih uvećali).

Vrste oglasa 2020 - Cenovnik 4

Pretraga oglasa - 500px

6. Nove stranice sa rezultatima pretrage i pojedinačnim oglasom – Kandidati vam nikad nisu bili bliži

Sve ove izmene u funkcionalnostima pojedinačnih oglasa, kao i svi oni razlozi zbog kojih smo započeli sa izmenama, uticali su na to da se odlučimo i za redizajn stranice sa rezultatima pretrage. Uklonili smo sav sadržaj sa desne strane koji je odvlačio pažnju kandidatima sa konkurisanja, tako da je ona sada jasnija i preglednija, a korisničko iskustvo se konačno ne menja ni kada kandidati dolaze sa mobilnog telefona. Budući da smo na ovaj način stavili fokus na rezulatate željene pretrage oglasa, očekujemo i još veći broj relevantnih klikova na vaše oglase.

Pogledajte ispod poređenje stare (levo) i nove (desno) stranice sa rezultatima pretrage (kliknite na sliku da biste je uvećali).

Nova-Stara Pretraga - 750px

Napravili smo i unapređenja stranice sa tekstom pojedinačnog oglasa, tako da je ona danas jednostavnija, a većina polja je standardizovana na takav način da se sada podjednako kvalitetno informacije prikazuju i na desktopu i na mobilnom prikazu.

Ono što će poslodavce najviše da obraduje je da je polje sa više podataka o kompaniji pomereno u sam tekst oglasa na izdvojenu karticu, tako da će sada kandidati lakše dolaziti do svih bitnih informacija o vašoj kompaniji, a kada nas posećuju sa mobilnog telefona više neće morati da skroluju do dna oglasa već će im najvažnije informacije o vama kao poslodavcu biti servirane odmah na početku.

Kako bismo fokusirali kandidata na konkurisanje, standardizovali smo i donji deo oglasa, pa će raspored elemenata biti uvek isti i predvidiv, bez obzira na vrstu oglasa. Ovo znači da će kandidati uvek na raspolaganju imati samo jedno dugme za konkurisanje i ono će uvek izgledati isto.

Pogledajte ispod kako izgleda stranica sa pojedinačnim oglasom na mobilnom telefonu:

Animated GIF - Find & Share on GIPHY

Pogledajte ispod kako izgleda stranica sa pojedinačnim oglasom na desktopu:

Animated GIF - Find & Share on GIPHY

*********

Sigurni smo da ćete imati merljive rezultate ovih naših višemesečnih napora na analiziranju, istraživanju i kreiranju novih unapređenja i da ćemo još dugo vremena uspešno sarađivati. Danas nas u Poslovi Infostud ekipi ima 80 koji svakodnevno brinemo da vaše potrebe budu zadovoljene i da vam uvek donesemo nešto novo, a do kraja godine možete da očekujete još nekoliko lepih iznenađenja. Ukoliko vam je potrebno više informacija naš imejl i telefon se nisu menjali: poslovi@infostud.com – 024/41-55-615.

Pretplatite se na HR novosti

Saznajte najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

NovostiSvi kandidati i dokumenti na jednom mestu 

Razvojem HR Laba želimo da olakšamo proces selekcije i obezbedimo vam prostor da više pažnje usmerite na izgradnju odnosa sa kandidima, a ne na logistiku njihovih prijava. Prijave kandidata u HR Labu su dostupne na klik – na svim uređajima i u svako doba. Ovaj alat za selekciju krije mnogo opcija koje će vam pomoći […]

NovostiPočelo je najveće istraživanje brenda poslodavaca u Srbiji – talentX!

Najavljivali smo ga dugo, trebalo je sve da krene u martu ali nas je korona omela i evo nas sada u julu, u punom jeku prikupljanja upisa ispitanika kroz brojne kanale promocije. Istraživanje talentX predstvlja po obimu najveće istraživanje ove vrste na domaćem tržištu. Ovako veliko istraživanje pokrenuli smo sa ciljem da saznamo nekoliko važnih informacija sa srpskog tržišta rada. Krenimo redom:  Ko su najpoželjniji poslodavci u Srbiji  Svaka […]

NovostiAnaliza nedoumica o primeni Vladine Uredbe o fiskalnim pogodnostima i direktnim novčanim davanjima

Dana 10. aprila 2020. godine stupila je na snagu Uredba Vlade Republike Srbije na osnovu koje se iz budžeta Republike Srbije obezbeđuju fiskalne pogodnosti i direktna novčana davanja privrednim subjektima u privatnom sektoru u cilju ublažavanja ekonomskih posledica nastalih usled bolesti COVID-19 (u daljem tekstu: Uredba), o čemu smo pisali u jednom od prethodnih tekstova. […]

NovostiBesplatni webinar – Employer branding (u doba krize)

Preko umetnosti kreiranja EVP-a, do uspešnog eksternog komuniciranja Employer branding, strategije postavljanja i komunikacije, već dugo su ključni procesi u kompanijama. U procesu kreiranja same EB strategije, kompanije (HR, komunikacije, marketing) susreću se sa velikim izazovima. Od toga ko je glavni nosilac ovog cilja, sa kim je najbolje da usklađuju potrebe koje imaju, preko umetnosti […]