Pređi na glavni sadržaj

3Lateral: Svaki član tima je ambasador kompanije

HR Lab
Autor
4. oktobar 2021.
·4 minuta za čitanje

Ukoliko imate kvalitetne ljude u timu, onda i privlačite takve ljude da se prijave za rad u vašoj kompaniji, kaže u intervjuu za sajt HR Lab Jelena Brkić, PR & Marketing manager kompanije 3Lateral.

Jelena Brkić

Jelena Brkić

Ona smatra da je svaki član tima ambasador kompanije, i da to je suština njihove strategije.

– Veoma nam je bitno, da sa progresivnim rastom firme, profesionalno “raste” i svaki zaposleni. Naravno, tu je podrška i HR-a, Marketing tima, Biz Dev team-a, Produkcije, Leadova departmana, ali i velika podrška koju dobijamo od Epic Games tima koji nas podržava u tom procesu. Sa druge strane, verujemo da jedinstvena tehnologija koju razvijamo kao i projekti koje podržavamo, i njihovi uspesi, odlično prezentuju naš tim, naše vrednosti i naš rad. Jedan od primera u prilog tome su priznanja za animaciju i kvalitet karaktera koje je dobio Marvel’s Spider-Man projekat koji je 3Lateral podržao kroz svoje tehnologije za kreiranje digitalnih ljudi.

Razmena znanja sa najvećim ekspertima iz industrije

Uspeli ste da se veoma visoko pozicionirate među IT-jevcima i da se popnete znatno više u odnosu na prethodno istraživanje VRH IT poslodavac iz 2019. Na čemu ste radili prethodne dve godine, a da smatrate da je bilo presudno za ovakav skok?

– Činjenica da smo od 2019. kao deo Epic Games kompanije postali razvojni centar za Unreal Engine tehnologije je dosta pomogla da 3Lateral bude jasno prepoznat kao atraktivan karijerni izbor. Ovo je omogućilo našem timu da kroz rad na razvoju tehnologija i kroz definisanje vizije za iste ima direktan uticaj na kreiranje proizvoda, omogućilo nam je pristup razmeni znanja sa najvećim ekspertima u industriji – profesorima sa Stanford univerziteta, UE5 razvojnim inžinjerima, kreatorima Fortnite video igre, kao i da unapredimo mrežu benefita za zaposlene. Snažno verujemo da smo ovim postupcima otvorili vrata ka novom nivou profesionalnog usavršavanja naših članova tima, uz standarde rada koji pariraju velikim svetskim kompanijama.

Koje su prednosti i mane vođenja firme/HR sektora kada se porede Beograd i Novi Sad?

– Lokacija kompanije pravi razliku, ali lokacija sama po sebi nije dovoljna za uspeh. Fleksibilnost koju donosi rad od kuće je pomogla da lokacija postane manje bitan faktor u kontekstu vođenja firme i HR-a. No i pre prelaska u režim rada od kuće pozitivno nas je iznenadilo da svakodnevni put iz drugih gradova ne mora da predstavlja veliki izazov ukoliko su radno okruženje i projekti inspirativni.

Vaša kompanija sada ima veliki stepen prepoznatljivosti u domaćoj IT zajednici. Koji su izazovi sa kojima se susrećete prilikom zapošljavanja i brendiranja, odnosno da li se oni suštinski razlikuju u zavisnosti od veličine kompanije?

– Veličina kompanije kao i broj zaposlenih donosi i jasne vrednosti za tim – bolje definisane odgovornosti tako da nema konfuzije “šta ko radi”, razvijen sistem mentorisanja, pristup obukama i specifičnim ekspertizama koje su dostupne u većim sistemima, kao i mnoge druge.

Jedan od izazova sa kojim se mi konkretno susrećemo prilikom zapošljavanja je recimo zabrinutost potencijalnih kandidata da nemaju adekvatan skillset i znanje da bi se prijavili na otvorenu poziciju. Razlog za to je vrlo specifična oblast kojom se bavimo – digitalni ljudi i interaktivne tehnologije, kao i industrija koja se brzo razvija, i to često brže od dostupnog materijala za učenje ili brže od dostupnih kurseva. Te nam je stalo da ohrabrimo kandidate koji možda na osnovu samih zahteva iz oglasa za poziciju ne pokrivaju sve tačke, ali su motivisani i pasionirani da rešavaju sa nama kompleksne probleme na kojima radimo, da svakako apliciraju. Kao tim smo vrlo spremni da prepoznamo te pasionirane kandidate i da ih integrišemo u tim.

Podelite 3 saveta, HR-ovima i marketarima koji sada ovo čitaju i žele da vas prestignu u narednom istraživanju?

– Sam cilj našeg napretka nije bio da eksterno ostvarimo bolji publicitet ili da privučemo kandidate, to se nekako desilo organski. Vodili smo se željom da svojim članovima tima obezbedimo najbolje uslove za rad, kao i dobar balans između posla i privatnog života, kao i da ih uključimo u svaki korak razvoja firme i istaknemo važnost svakog člana tima ponaosob za dalje planove – jer sve što smo postigli do sada i jeste rezultat zajedničkog napora.

Šta smatrate najčešćom greškom koju kompanije prave u vezi sa employer branding-om?

– Bilo bi pogrešno da generalizujemo ovde. Smatramo da svako treba da ima sebi svojstven način i kanal za komunikaciju sa potencijalnim interesentima za priključenje timu, i da to treba poštovati.

Koju biste od kompanija iz Srbije pohvalili da radi dobro na svom employer brandingu-u?

– Svaka kompanija bira svoj put ka kandidatima, a bez poznavanja jasnih ciljeva kompanije nezahvalno bi bilo komentarisati employer branding strategiju. Mi smo na primer dugo bili “ispod radara”, jer smo odlučili da se potpuno fokusiramo na konsolidaciju tima – gde se svako oseća komforno na svojoj poziciji, kao i na razvoj tehnologija. A po pitanju employer branding strategije, prepustili smo da naši projekti budu jedini javni reprezent našeg tima i vrednosti.

Gde vidite vašu kompaniju za 10 godina?

– Vidimo se u našem Novom Sadu, u našem kampusu u Radničkoj ulici, punom nasmejanih i vrednih ljudi koji i dalje stvaraju neku buduću digitalnu magiju.

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Kako izgleda rad u preduzeću gde dve trećine zaposlenih čine osobe sa invaliditetomNovostiKako izgleda rad u preduzeću gde dve trećine zaposlenih čine osobe sa invaliditetom

Kragujevački Grafopromet jedno je od 50-ak preduzeća za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom koja imaju dozvolu za rad nadležnog Ministarstva za rad i zapošljavanje.   Ova firma bavi se štampom, odnosno izradom reklamno-propagandnog materijala i prodajom kancelarijskog materijala, a od ukupno 23 zaposlena njih 17 su osobe sa invaliditetom.   Milica Anđelković, iz Grafoprometa kaže za Infostud da među njihovim zaposlenim […]

Istraživanje na Regionalnom sajmu poslova: Fer plata i dobri međuljudski odnosi presudniNovostiIstraživanje na Regionalnom sajmu poslova: Fer plata i dobri međuljudski odnosi presudni

Tokom Regionalnog sajma poslova, održanog od 14. do 21. oktobra, sprovedeno je veliko regionalno istraživanje među učesnicima iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Severne Makedonije. U Srbiji je u istraživanju učestvovalo 3.273 ispitanika, što nam daje pouzdanu sliku o tome kako domaći radnici vide svoje radno okruženje, koje faktore smatraju presudnim i kakva su im […]

Učešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025NovostiUčešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025

Na regionalnoj konferenciji CORE Days 2025 – „Više od profita: Društveni uticaj ESG“, koju je organizovao NALED, Infostud je učestvovao u uvodnoj panel diskusiji posvećenoj društvenoj dimenziji ESG-ja. Panel „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ održan je 27. novembra u Ložionici u Beogradu. Infostud je predstavljao Marko Živković, šef marketinga i PR-a, koji je […]

Veštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za daljeNovostiVeštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za dalje

Godina koja prolazi donela je mnogo promena: ubrzan tempo rada, više odgovornosti i snažniji uticaj tehnologije na svakodnevne zadatke. U takvom okruženju jasno se izdvojilo nekoliko veština koje više nisu samo „poželjne“, već neophodne za kvalitetan i siguran rad. Zaključak o tome koje su veštine bile najtraženije ove godine proizašao je iz uvida u kurseve […]