Pređi na glavni sadržaj

3Lateral: Svaki član tima je ambasador kompanije

HR Lab
Autor
4. oktobar 2021.
·4 minuta za čitanje

Ukoliko imate kvalitetne ljude u timu, onda i privlačite takve ljude da se prijave za rad u vašoj kompaniji, kaže u intervjuu za sajt HR Lab Jelena Brkić, PR & Marketing manager kompanije 3Lateral.

Jelena Brkić

Jelena Brkić

Ona smatra da je svaki član tima ambasador kompanije, i da to je suština njihove strategije.

– Veoma nam je bitno, da sa progresivnim rastom firme, profesionalno “raste” i svaki zaposleni. Naravno, tu je podrška i HR-a, Marketing tima, Biz Dev team-a, Produkcije, Leadova departmana, ali i velika podrška koju dobijamo od Epic Games tima koji nas podržava u tom procesu. Sa druge strane, verujemo da jedinstvena tehnologija koju razvijamo kao i projekti koje podržavamo, i njihovi uspesi, odlično prezentuju naš tim, naše vrednosti i naš rad. Jedan od primera u prilog tome su priznanja za animaciju i kvalitet karaktera koje je dobio Marvel’s Spider-Man projekat koji je 3Lateral podržao kroz svoje tehnologije za kreiranje digitalnih ljudi.

Razmena znanja sa najvećim ekspertima iz industrije

Uspeli ste da se veoma visoko pozicionirate među IT-jevcima i da se popnete znatno više u odnosu na prethodno istraživanje VRH IT poslodavac iz 2019. Na čemu ste radili prethodne dve godine, a da smatrate da je bilo presudno za ovakav skok?

– Činjenica da smo od 2019. kao deo Epic Games kompanije postali razvojni centar za Unreal Engine tehnologije je dosta pomogla da 3Lateral bude jasno prepoznat kao atraktivan karijerni izbor. Ovo je omogućilo našem timu da kroz rad na razvoju tehnologija i kroz definisanje vizije za iste ima direktan uticaj na kreiranje proizvoda, omogućilo nam je pristup razmeni znanja sa najvećim ekspertima u industriji – profesorima sa Stanford univerziteta, UE5 razvojnim inžinjerima, kreatorima Fortnite video igre, kao i da unapredimo mrežu benefita za zaposlene. Snažno verujemo da smo ovim postupcima otvorili vrata ka novom nivou profesionalnog usavršavanja naših članova tima, uz standarde rada koji pariraju velikim svetskim kompanijama.

Koje su prednosti i mane vođenja firme/HR sektora kada se porede Beograd i Novi Sad?

– Lokacija kompanije pravi razliku, ali lokacija sama po sebi nije dovoljna za uspeh. Fleksibilnost koju donosi rad od kuće je pomogla da lokacija postane manje bitan faktor u kontekstu vođenja firme i HR-a. No i pre prelaska u režim rada od kuće pozitivno nas je iznenadilo da svakodnevni put iz drugih gradova ne mora da predstavlja veliki izazov ukoliko su radno okruženje i projekti inspirativni.

Vaša kompanija sada ima veliki stepen prepoznatljivosti u domaćoj IT zajednici. Koji su izazovi sa kojima se susrećete prilikom zapošljavanja i brendiranja, odnosno da li se oni suštinski razlikuju u zavisnosti od veličine kompanije?

– Veličina kompanije kao i broj zaposlenih donosi i jasne vrednosti za tim – bolje definisane odgovornosti tako da nema konfuzije “šta ko radi”, razvijen sistem mentorisanja, pristup obukama i specifičnim ekspertizama koje su dostupne u većim sistemima, kao i mnoge druge.

Jedan od izazova sa kojim se mi konkretno susrećemo prilikom zapošljavanja je recimo zabrinutost potencijalnih kandidata da nemaju adekvatan skillset i znanje da bi se prijavili na otvorenu poziciju. Razlog za to je vrlo specifična oblast kojom se bavimo – digitalni ljudi i interaktivne tehnologije, kao i industrija koja se brzo razvija, i to često brže od dostupnog materijala za učenje ili brže od dostupnih kurseva. Te nam je stalo da ohrabrimo kandidate koji možda na osnovu samih zahteva iz oglasa za poziciju ne pokrivaju sve tačke, ali su motivisani i pasionirani da rešavaju sa nama kompleksne probleme na kojima radimo, da svakako apliciraju. Kao tim smo vrlo spremni da prepoznamo te pasionirane kandidate i da ih integrišemo u tim.

Podelite 3 saveta, HR-ovima i marketarima koji sada ovo čitaju i žele da vas prestignu u narednom istraživanju?

– Sam cilj našeg napretka nije bio da eksterno ostvarimo bolji publicitet ili da privučemo kandidate, to se nekako desilo organski. Vodili smo se željom da svojim članovima tima obezbedimo najbolje uslove za rad, kao i dobar balans između posla i privatnog života, kao i da ih uključimo u svaki korak razvoja firme i istaknemo važnost svakog člana tima ponaosob za dalje planove – jer sve što smo postigli do sada i jeste rezultat zajedničkog napora.

Šta smatrate najčešćom greškom koju kompanije prave u vezi sa employer branding-om?

– Bilo bi pogrešno da generalizujemo ovde. Smatramo da svako treba da ima sebi svojstven način i kanal za komunikaciju sa potencijalnim interesentima za priključenje timu, i da to treba poštovati.

Koju biste od kompanija iz Srbije pohvalili da radi dobro na svom employer brandingu-u?

– Svaka kompanija bira svoj put ka kandidatima, a bez poznavanja jasnih ciljeva kompanije nezahvalno bi bilo komentarisati employer branding strategiju. Mi smo na primer dugo bili “ispod radara”, jer smo odlučili da se potpuno fokusiramo na konsolidaciju tima – gde se svako oseća komforno na svojoj poziciji, kao i na razvoj tehnologija. A po pitanju employer branding strategije, prepustili smo da naši projekti budu jedini javni reprezent našeg tima i vrednosti.

Gde vidite vašu kompaniju za 10 godina?

– Vidimo se u našem Novom Sadu, u našem kampusu u Radničkoj ulici, punom nasmejanih i vrednih ljudi koji i dalje stvaraju neku buduću digitalnu magiju.

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Veštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za daljeNovostiVeštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za dalje

Godina koja prolazi donela je mnogo promena: ubrzan tempo rada, više odgovornosti i snažniji uticaj tehnologije na svakodnevne zadatke. U takvom okruženju jasno se izdvojilo nekoliko veština koje više nisu samo „poželjne“, već neophodne za kvalitetan i siguran rad. Zaključak o tome koje su veštine bile najtraženije ove godine proizašao je iz uvida u kurseve […]

Posebna ponuda za Crni petak u InfostuduNovostiPosebna ponuda za Crni petak u Infostudu

U petak 28. novembra 2025. godine očekuje vas posebna ponuda za Crni petak:  DODATNI POPUST NA PAKETE OGLASA ZA POSAO  Prvih 20 kompanija kupovinom bilo koje vrste paketa oglasa sa najmanje 5, a najviše 29 oglasa u paketu, ostvaruju dodatnih 15% popusta na već uračunati standardni popust na zakup paketa. Paket se može iskoristiti u narednih godinu dana, a jedna kompanija može zakupiti […]

Učestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u SrbijiNovostiUčestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u Srbiji

Bez stalnog učenja nema ni razvoja. To važi i za pojedince i za organizacije. U vremenu kada se veštine brzo menjaju, a očekivanja zaposlenih rastu, kompanije koje ulažu u razvoj svojih zaposlenih ne samo da zadržavaju talente, već i dugoročno postižu bolje rezultate. Infostud i Krojačeva škola pokrenuli istraživanje o kulturi učenja u kompanijama u […]

Produktivnost u vremenu rasutog fokusa: kako usmeriti pažnju na rezultateNovostiProduktivnost u vremenu rasutog fokusa: kako usmeriti pažnju na rezultate

U savremenom poslovnom svetu, gotovo da je postalo normalno biti zauzet. Kalendar je ispunjen sastancima, mejlovi neprestano stižu, obaveze se nižu bez pauze. Zaposleni rade mnogo, ali rezultati često ne prate uloženi napor. Umesto rasta, dolazi do zasićenja i pada kreativnosti. Ono što na prvi pogled izgleda kao produktivnost, zapravo je zauzetost, a granica između […]