Pređi na glavni sadržaj

Kontrasti u HR-u: Mesto gde se susreću praksa i budućnost

HR Lab
Autor
30. septembar 2025.
·5 minuta za čitanje

U Kragujevcu je 25. septembra 2025., u Art Wine vinariji održan događaj „Kontrasti u HR-u, mesto gde se susreću praksa i budućnost“, koji je okupio 40 HR profesionalaca iz centralne Srbije. Organizatorima Balance Consulting, Krojačevoj školi i Infostudu, fokus je bio na deljenju dobrih praksi, razmeni iskustava i razgovoru o tome kako AI menja svet ljudskih resursa.

Susret HR zajednice u centralnoj Srbiji

Važnost događaja leži u tome što je HR zajednica ovog puta izašla iz Beograda i susrela se u centralnoj Srbiji, čime se podstiče decentralizacija i otvaranje novih prostora za profesionalne susrete. Atmosfera vinarije dodatno je doprinela neformalnom umrežavanju i otvorenoj razmeni ideja.

Program je obuhvatio praktične primere i inspirativne prezentacije:

Wint: Ivana Canić i Milojko Lazarević predstavili su svoju priču o tome kako je sve moguće kada imate pravi tim, čak i kada je budžet kojim raspolažete 0 dinara.

Schneider Electric: Sanja Grozda govorila je o Well-being IMPACT inicijativi. Kako su uvideli potrebu za promenom i kako su zaposleni prepoznali vrednost novih benefita koji su u skladu sa njihovim ličnim potrebama.

Go Pro: Katarina Gačević predstavila je model neograničenog godišnjeg odmora kao benefit. Osvrnula se na sve izazove koje je nosio ovaj projekat, ali i na uspeh i zadovoljstvo koje je doneo celoj kompaniji.

Nelt: Nataša Milutinović istakla je projekat Charge your leadership. Kroz detaljno predstavljene faze, prisutni su imali priliku da se upoznaju sa pričom koja neguje razvoj talenata i budućih lidera.

Nakon predstavljenih priča, usledile su prezentacije koje su održali:

Direktorka Krojačeve škole, Ivana Bibić, govorila je na temu „Od učionice do AI transformacije“. Publika je kroz njen prikaz mogla da vidi kako se menjao način učenja tokom godina i na koji način je obrazovna platforma pratila trendove i potrebe tržišta. Vremeplov razvoja Krojačeve škole pokazao je da su za uspeh ključni praćenje aktuelnosti, prilagođavanje promenama i razumevanje potreba onih koji uče.

Aleksandra Vukadinović iz Infostuda govorila je o ulozi veštačke inteligencije u HR-u. Istakla je šta donose nove tehnologije, koliko toga već poznajemo i kako da se pripremimo za promene koje dolaze. Naglasila je značaj praćenja tehnoloških inovacija kako bismo bili efikasniji u svakodnevnim zadacima i zadržali konkurentnost na tržištu. Poseban akcenat stavila je na izbor pouzdanih AI alata iza kojih stoje kredibilne kompanije, kao i na pametnu i bezbednu primenu kroz testiranje i odgovorno korišćenje. Zaključak izlaganja bio je da AI treba da postane saveznik u razvoju HR procesa, posebno u selekciji i regrutaciji.

Za sam kraj formalnog dela programa, Uroš Mitić iz kompanije Balance Consulting govorio je o različitim stilovima donošenja odluka u zavisnosti od tipa ličnosti. Kroz interaktivno predavanje pokazao je da kvalitetne odluke nastaju onda kada smo spremni da se prilagodimo, sagledamo situaciju iz više perspektiva i problemu pristupimo otvoreno i konstruktivno.

Upoznavanje uz čašu vrhunskog vina..

Okupljanje je počelo networking igricom i upoznavanjem, nastavilo se kroz predavanja i radionice, a završilo uz degustaciju hrane i vina. Poseban akcenat bio je na aktivnoj komunikaciji, učesnici su rado delili sopstvena iskustva i diskutovali o izazovima i mogućnostima primene veštačke inteligencije u svakodnevnom HR radu.

Šta smo izvukli kao glavnu poruku?

Glavna poruka bila je da HR treba da bude hrabar u testiranju novih ideja, kreativan u traženju rešenja i spreman da AI koristi kao alat za unapređenje efikasnosti, a ne kao pretnju. „AI neće zameniti ljude, već će ih zameniti oni koji znaju da koriste AI,“ bila je jedna od ključnih poruka sa skupa.

Pozitivni utisci i želja za nastavkom potvrđuju da je događaj uspeo da poveže zajednicu, ponudi nova znanja i inspiriše buduće HR susrete u centralnoj Srbiji.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Infostud na Biznis Forumu u Leskovcu: Da li znate šta zaista motiviše vaše zaposleneNovostiInfostud na Biznis Forumu u Leskovcu: Da li znate šta zaista motiviše vaše zaposlene

Koliko zaista poznajete svoje zaposlene i njihove prave motive? I još važnije, znate li koliki rizik nosi pogrešna procena njihovih prioriteta? Upravo na ova pitanja odgovara najnovije istraživanje Infostuda „Šta to radi zaposlene“, koje otkriva jasan jaz između onoga što ljudi očekuju i onoga što poslodavci veruju da je važno. Svoje uvide na ovu temu, […]

Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslovaNovostiPravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova

Zakon o radu propisuje da radni odnos može da se zasnuje sa licem koje ima najmanje 15 godina života i ispunjava druge uslove za rad na određenim poslovima, utvrđene zakonom, odnosno pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji poslova.   Dakle, prva odredba kojom zakon pominje pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova zapravo određuje da se radi o […]

HR u eri AI: Infostud na Jesenjem VivaldijuNovostiHR u eri AI: Infostud na Jesenjem Vivaldiju

Jesenji Vivaldi HR forum na Mokroj Gori i ove godine nas je okupio u trenutku kada tržište rada prolazi kroz velike promene – tehnološke, kulturološke i poslovne. Od 10. do 12. septembra razgovarali smo o veštačkoj inteligenciji, transformaciji uloga unutar organizacija i izazovima koje ove promene donose za HR praksu. Naš doprinos bio je usmeren […]

Kako HR može da pomogne zaposlenima da balansiraju posao i roditeljstvoNovostiKako HR može da pomogne zaposlenima da balansiraju posao i roditeljstvo

Koliko puta ste primetili da zaposleni roditelji na posao dolaze sa brigama koje ne mogu da ignorišu? Dete kreće u vrtić i teško se prilagođava; u kući traje borba oko vremena provedenog na telefonu; školarac ima otpor prema učenju. Sve su ovo svakodnevni problemi zaposlenih roditelja koji se danas često nalaze u ozbiljnim dilemama. Novo […]