Pređi na glavni sadržaj

Natalija Pešić: CEO panel je prilika da čujemo kako lideri zaista vide HR

Tim lider u marketingu, Infostud
9. maj 2025.
·3 minuta za čitanje

U susret konferenciji HR Experience 2025, razgovarao sam sa Natalijom Pešić – ovogodišnjom programskom direktorkom konferencije i moderatorkom CEO panela, koji je već sada jedan od najočekivanijih segmenata u programu.

Natalija ima gotovo 20 godina iskustva u oblasti ljudskih resursa, a danas vodi tim za ljudske resurse i razvoj zaposlenih u kompaniji A1 Srbija. Tokom karijere, bila je zadužena za kreiranje i unapređenje HR sistema i procedura u oblastima kao što su učenje i razvoj, upravljanje učinkom, regrutacija, upravljanje talentima i HR operacije. Posebno je strastvena kada su u pitanju iskustvo zaposlenih, employer branding, strategije kompenzacija i beneficija, kao i razvoj organizacione kulture zasnovane na ljudima.

U intervjuu koji sledi, saznaćete čime se rukovodila prilikom kreiranja programa, koje ključne poruke želi da prenese publici, kako vidi budućnost HR funkcije u eri automatizacije i veštačke inteligencije, zašto veruje da lideri kulturu grade delima više nego rečima – i koje pitanje svaki HR stručnjak, bar jednom u karijeri, treba da postavi svom CEO-u.

Dugo već sarađujemo, a ove godine si, na naše veliko zadovoljstvo, i programska direktorka konferencije. Šta ti je bilo najvažnije prilikom osmišljavanja programa za 2025? Koje ključne signale iz struke si želela da adresiraš?

Naša saradnja je nešto na šta sam veoma ponosna.😊 Zbog toga mi je bilo važno da, prilikom kreiranja programa, damo učesnicima korisne savete koje mogu brzo da primene u svom radnom okruženju. Naša struka se rapidno menja poslednjih godina, uloga HR-a i razvoj merila uspešnosti naše funkcije evoluiraju, stoga je veoma važno da i mi kao funkcija i kao pojedinci radimo na sopstvenom razvoju.

Dodatno, ono što jasno vidimo i kroz svakodnevni rad jeste da bez angažovanih, motivisanih i lojalnih ljudi – nema ni dugoročnog uspeha biznisa. Zato je ovogodišnji program koncipiran tako da pruži odgovore na pitanje kako kultura, liderstvo i savremeni HR pristupi mogu direktno da utiču na zadovoljstvo zaposlenih i rezultate organizacije. Li ElenaMartin i Dalibor će podeliti konkretne uvide o tome kako da unapredimo kulturu, motivaciju i angažovanost u svojim timovima, a svako od njih donosi i jedinstvenu perspektivu i zanimljiv i specifičan ugao. Verujem da će upravo ta raznolikost omogućiti publici da na kraju dana ponese celovitu sliku – i inspiraciju za sopstvenu praksu.

Bićeš i u ulozi moderatorke CEO panela. Šta je, po tvom mišljenju, ono najvrednije što publika treba da ponese iz tog razgovora – ne samo kao posmatrači, već kao ljudi koji svakodnevno rade sa tim istim liderima?

Lideri su ključ za kreiranje poslovne kulture, stoga je važno da razumemo način na koji oni vode biznis i vide svoju ulogu u kreiranju korporativne kulture, ali takođe kako oni vide HR i šta očekuju od nas.

Upravo zato verujem da će CEO panel biti dragocena prilika za sve nas koji radimo u HR-u – da čujemo direktno, bez filtera, kako top menadžment razmišlja o angažovanju zaposlenih, motivaciji i kulturi. Okupili smo istaknute lidere iz četiri uspešne kompanije, koje dolaze iz različitih industrija i funkcionišu u različitim okruženjima i izazovima – što će dodatno obogatiti diskusiju. Biće to retka šansa da, iz prve ruke, dobijemo uvid u prioritete lidera, ali i da postavimo pitanja koja nas najviše zanimaju. Mislim da će mnogima otvoriti oči – i pomoći da bolje razumemo kako da HR bude snažniji partner biznisu.

Koje pitanje bi, po tvom mišljenju, svaki HR profesionalac trebalo bar jednom u karijeri da postavi svom CEO-u?

Davno sam sa svojim tadašnjim direktorom diskutovala o HR-u i ulozi HR-a u korporaciji, ali ispostavilo se da je za mene najvažniji odgovor bio na pitanje „Šta CEO očekuje of HR-a?“ U tom odgovoru dobijete sliku stepena razvoja funkcije, razumevanje značaja, način saradnje i važnost uzimanja HR inputa u vođenju biznisa.

Šta misliš da je ključno što HR treba da zadrži iz svog „ljudskog” dela, čak i u nadolazećoj eri ubrzane automatizacije i primene veštačke inteligencije?

Ja verujem da nam AI i automatizacija daju još više prostora da se bavimo ljudima i budemo uključeni u organizaciju. Automatizacija procesa i AI su ključni za našu veću podršku razvoju zaposlenih.

Koliko puta ste samo čuli da kroz razgovore sa zaposlenima ili kroz ankete da HR treba da bude više prisutan u organizaciji? Ovo su alati koji nam to omogućavaju, kroz data driven planiranje gde ćemo staviti fokus u datom trenutku.

Na konferenciji ćemo razgovarati i o tome – kako da upotrebimo nove tehnologije kao podršku, a ne kao zamenu za ono što je suština HR uloge.

Kroz godine rada u HR-u bila si i savetnik i arhitekta važnih promena. Šta te danas lično najviše pokreće u ovom poslu – i da li se ta motivacija promenila u odnosu na početak karijere?

Moja motivacija leži u učestvovanju i kreiranju programa koje će dovesti do pozitivnih promena. Mogućnost da napravim makar mali pozitivni uticaj kroz svoj rad čini me veoma motivisanom u svakodnevnom radu.

Ne propustite priliku da uživo čujete CEO panel i pitate sve što vas zanima!

KUPI ULAZNICE

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Preventivne mere za osiguravanje bezbednosti i zdravlja na raduNovostiPreventivne mere za osiguravanje bezbednosti i zdravlja na radu

Bezbednost i zaštita zdravlja na radu predstavljaju jedno od najznačajnijih prava zaposlenih i ono podrazumeva obavezu poslodavca da obezbedi takve uslove na radu koji imaju za cilj da u najvećoj mogućoj meri smanje ili spreče nastanak povreda na radu i profesionalnih oboljenja. Zakon o radu propisuje da zaposleni ima pravo na bezbednost i zaštitu života […]

Kako izgleda rad u preduzeću gde dve trećine zaposlenih čine osobe sa invaliditetomNovostiKako izgleda rad u preduzeću gde dve trećine zaposlenih čine osobe sa invaliditetom

Kragujevački Grafopromet jedno je od 50-ak preduzeća za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom koja imaju dozvolu za rad nadležnog Ministarstva za rad i zapošljavanje.   Ova firma bavi se štampom, odnosno izradom reklamno-propagandnog materijala i prodajom kancelarijskog materijala, a od ukupno 23 zaposlena njih 17 su osobe sa invaliditetom.   Milica Anđelković, iz Grafoprometa kaže za Infostud da među njihovim zaposlenim […]

Istraživanje na Regionalnom sajmu poslova: Fer plata i dobri međuljudski odnosi presudniNovostiIstraživanje na Regionalnom sajmu poslova: Fer plata i dobri međuljudski odnosi presudni

Tokom Regionalnog sajma poslova, održanog od 14. do 21. oktobra, sprovedeno je veliko regionalno istraživanje među učesnicima iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Severne Makedonije. U Srbiji je u istraživanju učestvovalo 3.273 ispitanika, što nam daje pouzdanu sliku o tome kako domaći radnici vide svoje radno okruženje, koje faktore smatraju presudnim i kakva su im […]

Učešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025NovostiUčešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025

Na regionalnoj konferenciji CORE Days 2025 – „Više od profita: Društveni uticaj ESG“, koju je organizovao NALED, Infostud je učestvovao u uvodnoj panel diskusiji posvećenoj društvenoj dimenziji ESG-ja. Panel „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ održan je 27. novembra u Ložionici u Beogradu. Infostud je predstavljao Marko Živković, šef marketinga i PR-a, koji je […]