Pređi na glavni sadržaj

Zasijajte pred IT kandidatima

Grupacija sajtova za zapošljavanje Poslovi Infostud ima višegodišnje iskustvo u pomaganju poslodavcima da približe svoj brend i kulturu odgovarajućim kandidatima. U tom brending univerzumu pre pet godina izgrađena je posebna galaksija namenjena isključivo IT kandidatima – sajt HelloWorld.rs.

Svakodnevnu komunikaciju sa IT kandidatima i znanje o brendiranju HelloWorld je spojio u jednu celinu, kreirajući kompanijski kutak autentičnosti i transparentnosti – Premium profil poslodavca.

Višegodišnji fokus na IT kandidatima dao nam je pogodno tlo za razvoj employer branding priče.

Evo i današnjih HelloWorld brojki:

  • Registrovanih korisnika: 40.000
  • Prosečan mesečni broj poseta sajtu: 115.000
  • Broj primalaca newslettera: 25.000
  • Prosečan mesečni broj korisnika koji poseti profile kompanija: 40.000

Kandidati i zaposleni (već) pišu o vama

Uzimajući u obzir trenutno stanje na domaćem IT tržištu, kompanije su maltene prinuđene da svakodnevno komuniciraju sa svojom ciljnom grupom, kako bi (p)ostale atraktivne kao poslodavac i održale tempo u toj tržišnoj trci za kadrom. Employer brand(ing) više nije samo egzotična floskula, već utilitaristička vrednost kompanije, koja iziskuje jasno definisanu strategiju i mapiranje svih njenih snaga i slabosti.

U identifikovanju snaga i slabosti može da pomogne IT Insajder – servis gde bivši i sadašnji zaposleni komentarišu poslodavce, odnosno ocenjuju opšti utisak o kompaniji, mogućnost napredovanja, beneficije koje poslodavac pruža i definišu pozitivne i eventualne negativne strane rada. Projekat IT Insajder je prvi ovog tipa na domaćem IT tržištu i on danas ima važnu ulogu u IT zajednici, na sličan način na koji Glassdoor to čini na svetskom nivou.

Servisi gde se komentarišu poslodavci mogu da se posmatraju kao besplatna platforma za pregled iskustva kandidata i zaposlenih (tzv. candidate/employee experience), koji su stubovi employer brandinga. Kroz komentare zaposlenih kompanija dobija mogućnost da identifikuje potencijalne probleme, ali i uvidi zbog čega su im zaposleni „verni“.

Brend poslodavca je ono o čemu pričaju o vama kada „niste u prostoriji“ – i online i offline.  Poslodavci su „pod lupom“ kandidata. Kroz razgovore sa njima, zaključili smo da većina onih koji su na korak do konkurisanja za posao prvo pogleda profil poslodavca i pročita utiske bivših i sadašnjih zaposlenih.

Vi kao poslodavac možete da odgovorite na recenziju, ukoliko osećate potrebu za tim. Nemojte žmuriti na kritiku, kandidati cene kada se čuje i vaš glas.

Uredite svoj kutak

Premium profil poslodavca na sajtu HelloWorld je sastavljen iz nekoliko celina, za koje su nam kandidati rekli da su im važne prilikom odabira sledeće karijerne stanice.

Zasijajte pred IT kandidatima 3 - HR Lab

U uvodnom delu se nalazi video galerija ili fotografija i kratak opis čime se bavite. Kandidati imaju mogućnost da vas „zaprate“, te im putem mejla stižu vaši novi oglasi, PR tekstovi, video sadržaj, recenzije.

Dalje, profil sadrži duži opis u kom možete da pišete o svojim vrednostima, timovima, organizaciji rada, kulturi… Naš topli prijateljski savet: fraze poput “najbolja softverska kompanija” su demode. Opišite vašu kulturu na autentičan, ali realan i verodostojan način. Kandidati nanjuše ušminkanost.

U odeljku „Tech stack“ navodite koje sve programske jezike, framework-ove, biblioteke, patterne, servere, UI/UX rešenja, softvere i ostale alate vaši programeri koriste, a možete da istaknete i beneficije koje vaši zaposleni imaju.

Chat komunikacija

Kako bismo vam olakšali komunikaciju sa korisnicima našeg sajta, omogućili smo opciju chatovanja.

Zainteresovani kandidati mogu da vam postave pitanje, a vi im odgovarate kroz jednostavan i intuitivan dashboard. Uz chat indikator da li ste online (zeleno/crveno) se nalazi fotografija, ime i pozicija predstavnika vaše kompanije koji će odgovarati na pitanja. Sve poruke koje stignu dok ste offline vam stižu u mejlu sledeće jutro.

Brend ambasadori koji veruju u vaše vrednosti

Nadamo se da delimo mišljenje da su ljudi najveća snaga kompanije, najbitniji resurs. U odeljku „Naši ljudi“ predstavite vaše zaposlene. Otkrićemo vam tajnu: naši korisnici više veruju vašim programerima, nego marketarima i HR-u. 😉

Zasijajte pred IT kandidatima 2 - HR Lab

Aktivnim i ažuriranim profilom ostvarujete jaču vezu sa vašom ciljnom grupom, a mi smo tu da pomognemo da se priča o vama. Vidite li svoju kompaniju u ovoj IT galaksiji?

Za više informacija pogledajte našu trenutnu ponudu za Hello World Premium profil poslodavca.

Pretplatite se na HR novosti

Saznajte najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingKandidati se prvo informišu o firmi, pa onda konkurišu na posao

Odmah pošto pročitaju neki oglas za posao, a pre nego što konkurišu na to radno mesto, kandidati u najvećem broju slučajeva traže informacije o kompaniji i poslodavcu kod koga žele da dobiju zaposlenje, pokazalo je najnovije istraživanje koji su popunili posetioci profila kompanija na sajtu Poslovi.infostud.com.  Od ukupno 966 anketiranih ispitanika, čak 67,2% njih pretražuje profile kompanija i […]

Employer BrandingKako izgleda Employer Branding u doba krize

Kako kod menadžmenta izboriti resurse za strateško bavljenje Employer Brandingom? Kako formirati EVP? Kako postaviti KPI I kako meriti učinkovitost Employer Branding aktivnosti? Koji su konkretni alati i primeri  iz prakse? Upravo o ovim temama je najviše bilo reči tokom vebinara posvećenog Employer Brandingu ( u doba krize) u organizaciji sajtova Poslovi infostud i HR […]

Employer BrandingKako je kompanija NIS koristeći svu snagu naših kanala postigla desetostruko veći broj pregleda oglasa

Postavljanje oglasa za određeno radno mesto na sajtu poslovi.infostud.com, dokazano će vam doneti dobre rezultate. Međutim, razlika između dobrog i odličnog ipak postoji kada je u pitanju privlačenje najboljih kandidata, a mi naše gotovo dvodecenijsko iskustvo na tržištu zapošljavanja koristimo da pomognemo kompanijama da pronađu najbolje modele za sebe. Koliko puta ste se našli u […]

Employer BrandingKako da kao mala kompanija dođete do kvalitetnih kandidata

Da bi se opstalo na tržištu važan je timski rad, ali  važni su i što sposobniji pojedinci jer oni nisu samo malo sposobniji od drugih već višestruko. Međutim, najjači kandidati traže najjače kompanije pa se postavlja pitanje kako da kao manja kompanija dođete do kvalitetnih kandidata. Brendirajte se kao odabrano društvo iako ste mala firma […]