Pređi na glavni sadržaj

Održan Talent X Masterclass za IT industriju: Fokus na employer branding strategije

HR Lab
Autor
17. jun 2025.
·3 minuta za čitanje

U četvrtak 12. juna održan je novi Talent X Masterclass, događaj osmišljen kao jedinstvena poslovna simulacija sa ciljem da se kroz timski rad dođe do rešenja za pozicioniranje poslodavca kao atraktivnog na tržištu rada.

Ovog puta fokus je bio na IT industriji, a radionica je okupila HR i employer branding stručnjake iz vodećih domaćih i internacionalnih IT kompanija. Učesnici su tokom dana prolazili kroz konkretne korake i akcione planove koji su deo procesa razvoja efektivne EB strategije, sa ciljem da ih primene u svakodnevnom radu i prate napredak unutar svojih kompanija. 

Poseban značaj događaja bio je upravo u prilici da se kroz timski rad razmene ideje, iskustva i izazovi sa kolegama iz iste industrije, ali i da se stekne novi uvid u to kako izgleda proces kreiranja strategije brenda poslodavca – od prve postavke do konkretne primene. 

Tokom celodnevnog programa, učesnici su radili u manjim timovima, prolazili pažljivo kreirane module, analizirali ključne tačke u razvoju EB strategije, i zajedno dolazili do rešenja koja odgovaraju stvarnim izazovima u IT industriji. 

Ovaj Masterclass predstavlja i uvod u novi ciklus Talent X istraživanja koji kreće na jesen. Reč je o najvećem domaćem istraživanju percepcije brenda poslodavca u Srbiji koje se sprovodi po jedinstvenoj metodologiji. Kroz online anketu dolazimo do uvida u to ko su najatraktivniji poslodavci, kako ih kandidati percipiraju i šta ih izdvaja u odnosu na druge kompanije na tržištu. 

Kompanije koje učestvuju u istraživanju dobijaju izveštaj koji im pomaže da bolje razumeju svoj imidž kao poslodavca, kao i da uporede tu sliku sa percepcijom idealnog poslodavca. Na osnovu rezultata istraživanja, najatraktivniji poslodavci će poneti titulu „VRH IT poslodavca“. 

Metodologija istraživanja Talent X, zasniva se na šest ključnih atributa atraktivnosti: iskustvo rada u kompaniji, kultura, ponašanje lidera, odlike posla, mogućnosti za razvoj karijere i sistem nagrađivanja. Upravo ovi elementi predstavljaju osnovu za stvaranje efikasnog i prepoznatljivog poslodavačkog brenda. 

Više informacija možete pronaći na zvaničnoj stranici Talent X-a, a ko će poneti titulu „VRH IT poslodavca“ u narednom ciklusu istraživanja, saznaćemo krajem godine.

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Preventivne mere za osiguravanje bezbednosti i zdravlja na raduNovostiPreventivne mere za osiguravanje bezbednosti i zdravlja na radu

Bezbednost i zaštita zdravlja na radu predstavljaju jedno od najznačajnijih prava zaposlenih i ono podrazumeva obavezu poslodavca da obezbedi takve uslove na radu koji imaju za cilj da u najvećoj mogućoj meri smanje ili spreče nastanak povreda na radu i profesionalnih oboljenja. Zakon o radu propisuje da zaposleni ima pravo na bezbednost i zaštitu života […]

Kako izgleda rad u preduzeću gde dve trećine zaposlenih čine osobe sa invaliditetomNovostiKako izgleda rad u preduzeću gde dve trećine zaposlenih čine osobe sa invaliditetom

Kragujevački Grafopromet jedno je od 50-ak preduzeća za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom koja imaju dozvolu za rad nadležnog Ministarstva za rad i zapošljavanje.   Ova firma bavi se štampom, odnosno izradom reklamno-propagandnog materijala i prodajom kancelarijskog materijala, a od ukupno 23 zaposlena njih 17 su osobe sa invaliditetom.   Milica Anđelković, iz Grafoprometa kaže za Infostud da među njihovim zaposlenim […]

Istraživanje na Regionalnom sajmu poslova: Fer plata i dobri međuljudski odnosi presudniNovostiIstraživanje na Regionalnom sajmu poslova: Fer plata i dobri međuljudski odnosi presudni

Tokom Regionalnog sajma poslova, održanog od 14. do 21. oktobra, sprovedeno je veliko regionalno istraživanje među učesnicima iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Severne Makedonije. U Srbiji je u istraživanju učestvovalo 3.273 ispitanika, što nam daje pouzdanu sliku o tome kako domaći radnici vide svoje radno okruženje, koje faktore smatraju presudnim i kakva su im […]

Učešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025NovostiUčešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025

Na regionalnoj konferenciji CORE Days 2025 – „Više od profita: Društveni uticaj ESG“, koju je organizovao NALED, Infostud je učestvovao u uvodnoj panel diskusiji posvećenoj društvenoj dimenziji ESG-ja. Panel „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ održan je 27. novembra u Ložionici u Beogradu. Infostud je predstavljao Marko Živković, šef marketinga i PR-a, koji je […]