Pređi na glavni sadržaj

Održan Talent X Masterclass za IT industriju: Fokus na employer branding strategije

17. jun 2025.
·3 minuta za čitanje

U četvrtak 12. juna održan je novi Talent X Masterclass, događaj osmišljen kao jedinstvena poslovna simulacija sa ciljem da se kroz timski rad dođe do rešenja za pozicioniranje poslodavca kao atraktivnog na tržištu rada.

Ovog puta fokus je bio na IT industriji, a radionica je okupila HR i employer branding stručnjake iz vodećih domaćih i internacionalnih IT kompanija. Učesnici su tokom dana prolazili kroz konkretne korake i akcione planove koji su deo procesa razvoja efektivne EB strategije, sa ciljem da ih primene u svakodnevnom radu i prate napredak unutar svojih kompanija. 

Poseban značaj događaja bio je upravo u prilici da se kroz timski rad razmene ideje, iskustva i izazovi sa kolegama iz iste industrije, ali i da se stekne novi uvid u to kako izgleda proces kreiranja strategije brenda poslodavca – od prve postavke do konkretne primene. 

Tokom celodnevnog programa, učesnici su radili u manjim timovima, prolazili pažljivo kreirane module, analizirali ključne tačke u razvoju EB strategije, i zajedno dolazili do rešenja koja odgovaraju stvarnim izazovima u IT industriji. 

Ovaj Masterclass predstavlja i uvod u novi ciklus Talent X istraživanja koji kreće na jesen. Reč je o najvećem domaćem istraživanju percepcije brenda poslodavca u Srbiji koje se sprovodi po jedinstvenoj metodologiji. Kroz online anketu dolazimo do uvida u to ko su najatraktivniji poslodavci, kako ih kandidati percipiraju i šta ih izdvaja u odnosu na druge kompanije na tržištu. 

Kompanije koje učestvuju u istraživanju dobijaju izveštaj koji im pomaže da bolje razumeju svoj imidž kao poslodavca, kao i da uporede tu sliku sa percepcijom idealnog poslodavca. Na osnovu rezultata istraživanja, najatraktivniji poslodavci će poneti titulu „VRH IT poslodavca“. 

Metodologija istraživanja Talent X, zasniva se na šest ključnih atributa atraktivnosti: iskustvo rada u kompaniji, kultura, ponašanje lidera, odlike posla, mogućnosti za razvoj karijere i sistem nagrađivanja. Upravo ovi elementi predstavljaju osnovu za stvaranje efikasnog i prepoznatljivog poslodavačkog brenda. 

Više informacija možete pronaći na zvaničnoj stranici Talent X-a, a ko će poneti titulu „VRH IT poslodavca“ u narednom ciklusu istraživanja, saznaćemo krajem godine.

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Može li se od kandidata tražiti dokaz o zdravstvenoj sposobnostiNovostiMože li se od kandidata tražiti dokaz o zdravstvenoj sposobnosti

Pravo na rad zagarantovano je Ustavom Republike Srbije. Samo pravo na rad i prava iz radnog odnosa detaljnije su regulisani sistemskim Zakonom o radu, ali i drugim zakonima (Zakon o bezbednosti i zdravlju na radu, Zakon o sprečavanju zlostavljanja na radu itd). Ustav i pomenuti zakoni utvrđuju da se pravo na rad odnosi i na […]

Arijan Babičković predstavlja Infostud na konferenciji Roadmaps 2025 u BeograduNovostiArijan Babičković predstavlja Infostud na konferenciji Roadmaps 2025 u Beogradu

Arijan Babičković, Product Manager u Infostudu, biće jedan od govornika na konferenciji Roadmaps 2025, koja okuplja stručnjake iz sveta digitalnih proizvoda širom regiona. U svom predavanju pod nazivom „Smart Sort – Building Features That Matter“, Arijan će detaljno predstaviti kako je tim sa sajta HRLab.rs razvijao funkcionalnost koja koristi veštačku inteligenciju i poslovnu logiku kako […]

VEBINAR: Kako ulaganje u znanje zaposlenih pretvoriti u poslovni rezultatNovostiVEBINAR: Kako ulaganje u znanje zaposlenih pretvoriti u poslovni rezultat

U poslovnom okruženju koje se menja iz dana u dan, ulaganje u znanje zaposlenih postaje jedan od najvažnijih faktora dugoročnog uspeha. Kulturu učenja više nije samo lepo imati, moramo biti svesni da ona direktno utiče na angažovanost, produktivnost i zadovoljstvo timova. Postavlja se pitanje: Kako tu vrednost pretvoriti u meren ROI u kompaniji? Odgovore ćete […]

Besplatan Smart Sort za oglase za Prodavce – samo u avgustuNovostiBesplatan Smart Sort za oglase za Prodavce – samo u avgustu

Svi poslodavci koji su u potrazi za novim članom prodajnog tima, uz oglas za “Prodavca” dobijaju mogućnost da besplatno koriste Smart Sort.