Pređi na glavni sadržaj

Startuje II ciklus obuke za employer branding stučnjake u Srbiji

Nakon uspešno završenog I ciklusa čuvene Employer Branding Akademije koja je iznedrila prvu generaciju sertifikovanih polaznika u Srbiji, odlučili smo da nastavimo u cilju edukacije u ovoj oblasti jer na taj način našu zemlju činimo boljim mestom za rad.

HR Lab EB Studio je ekskluzivni partner švedske kompanije Universum za teritoriju Srbije, koja je najveći globalni igrač na polju brendiranja poslodavaca.

Akademija predstavlja najpoznatiji i najuspešniji svetski program stručne obuke za osobe koje se bave ili planiraju da se bave brendiranjem poslodavaca i ostalim aktivnostima privlačenja i zadržavanja talenata, bez obzira na veličinu kompanije ili vrstu delatnosti. Relevantna je svima koji su zainteresovani, a posebno je namenjena onima koji se bave ljudskim resursima, marketingom, komunikacijama i menadžmentom.

Obuka pruža jedinstveni i dugoročno vrlo traženi skup veština, a osim teorijskog dela, online platforma obiluje materijalima i alatima koje možete da sačuvate i primenite u svakodnevnom radu. Velika prednost je što način učenja možete prilagoditi vašem tempu i vremenu. Program je veoma fleksibilan, a tokom ovog perioda predviđena su i tri online susreta sa ekspertima iz Universuma. Jedan od njih je Amin Ziani, direktor sektora za partnerstva, koji je nedavno u intervju za HR Blog pričao o promenama koje su se desile na tržištu rada i o njihovom uticaju na kompanije.

Nakon uspešno završene obuke dobijate ekspertizu, pristup alumni mreži i globalno priznat sertifikat. U prilog tome govore i iskustva polaznika 1. ciklusa nakon svečane dodele sertifikata.

Novi ciklus startuje 23.09. i traje 9 nedelja, a broj polaznika je ograničen! 

Više informacija

 

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingKakve cipele nosi vaša kompanija?

Direktor jedne prilično tradicionalne domaće kompanija tog jutra je pun entuzijazma ušao u HR odeljenje i, sa uverenjem da čini pravu stvar, izrazio želju da uvede poziciju Happiness Officer-a. Prethodnog dana je bio na nekoj konferenciji i fasciniralo ga je ono što je čuo o jednoj IT kompaniji koja ima tu poziciju. Dakle, on želi […]

Employer BrandingBrend zahteva puno novog sadržaja, a ne jednu profilnu stranicu

Iako su strategija sadržaja, koji se koristi za potrebe brendiranja kompanije kao poslodavca i strategija brenda poslodavca usko povezane i međusobno zavisne, ne može se reći da se radi o jednoj te istoj strategiji. Naime, strategija brenda poslodavca oblikuje strategiju sadržaja dok strategija sadržaja pomaže da se ostvari strategija brenda. Ono što je zajedničko za […]

Employer BrandingMožeš ti to!

Moja baka je imala običaj da mi, dok nosim posuđe sa hranom, kaže: pazi da ne polomiš! Svaki put kad ona to izgovori, lepo vidim da je već zamislila porcelan kako leti po trpezariji, staklo i kristal nam krckaju pod nogama, a hrana svuda, samo ne na stolu. I ruke mi se zatresu: tako običan […]

Employer BrandingEmployer Branding seminar koji je pojasnio kako se postaje poželjan poslodavac

Protekle nedelje, u prelepom ambijentu Vinske kuće Kovačević u Irigu, održan je celodnevni seminar “Employer Branding – Kako da postanete poželjan poslodavac” koji treći put zaredom organizuje Poslovna savršenost. Glavni predavač bio je Marko Vidović, Employer Branding Manager u kompaniji Engineering Software Lab. Seminar je podržao HR Lab Employer Branding Studio, ispred kojeg je najbolje […]