Pređi na glavni sadržaj

Startuje II ciklus obuke za employer branding stučnjake u Srbiji

Nakon uspešno završenog I ciklusa čuvene Employer Branding Akademije koja je iznedrila prvu generaciju sertifikovanih polaznika u Srbiji, odlučili smo da nastavimo u cilju edukacije u ovoj oblasti jer na taj način našu zemlju činimo boljim mestom za rad.

HR Lab EB Studio je ekskluzivni partner švedske kompanije Universum za teritoriju Srbije, koja je najveći globalni igrač na polju brendiranja poslodavaca.

Akademija predstavlja najpoznatiji i najuspešniji svetski program stručne obuke za osobe koje se bave ili planiraju da se bave brendiranjem poslodavaca i ostalim aktivnostima privlačenja i zadržavanja talenata, bez obzira na veličinu kompanije ili vrstu delatnosti. Relevantna je svima koji su zainteresovani, a posebno je namenjena onima koji se bave ljudskim resursima, marketingom, komunikacijama i menadžmentom.

Obuka pruža jedinstveni i dugoročno vrlo traženi skup veština, a osim teorijskog dela, online platforma obiluje materijalima i alatima koje možete da sačuvate i primenite u svakodnevnom radu. Velika prednost je što način učenja možete prilagoditi vašem tempu i vremenu. Program je veoma fleksibilan, a tokom ovog perioda predviđena su i tri online susreta sa ekspertima iz Universuma. Jedan od njih je Amin Ziani, direktor sektora za partnerstva, koji je nedavno u intervju za HR Blog pričao o promenama koje su se desile na tržištu rada i o njihovom uticaju na kompanije.

Nakon uspešno završene obuke dobijate ekspertizu, pristup alumni mreži i globalno priznat sertifikat. U prilog tome govore i iskustva polaznika 1. ciklusa nakon svečane dodele sertifikata.

Novi ciklus startuje 23.09. i traje 9 nedelja, a broj polaznika je ograničen! 

Više informacija

 

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingPoslovne prostorije: Možda je i ovde fleksibilnost rešenje?

Za neke kompanije i zaposlene otpočeo je potpuni, a za neke takozvani “hibridni”, odnosno delimičan, povratak u kancelarije. I gde se to vraćamo? Radni prostor je mnogo više nego prostor gde radimo, kaže se često, ali i da se u njemu “samo” radi, nije li to dovoljno važno? U svakom slučaju tu se rađaju ideje, […]

Employer BrandingAmin Ziani, direktor sektora partnerstva Universum: NA TRŽIŠTU ĆE POBEDITI KOMPANIJE KOJE SE IZDVAJAJU IZ GOMILE

“Više od 20 godina, koliko već Universum postoji na tržištu, čini mi se da je najveća promena kojoj svedočimo činjenica da se od tržišta okrenutog ka poslodavcima, tržište usmerilo na talente, kao i to što je opseg kompanija za izbor sada daleko veći”. Ovako je Amin Ziani, direktor sektora partnerstva kompanije Universum, odgovorio na pitanje […]

Employer BrandingEtika Igre prestola

“Gde mogu da pošaljem svoj CV? Pametan sam i imam veoma fleksibilan moral”, glasilo je jedno od neprijatnih pitanja koja su kompaniji JP Morgan, 2013. godine, postavljali korisnici tvitera, pozvani od strane finansijskog giganta da postavljaju pitanja na koja je narednog dana trebalo da odgovara drugi čovek kompanije. Nakon šest sati pitanja kao što je […]

Employer BrandingVladimir Damnjanović predstavio istraživanje Talent X: Kako biti magnet za talente koji su vam potrebni?

Treća po redu HR EXPERIENCE konferencija ponudila je puno dobrih govornika i kvalitetnog novog sadržaja. Na konfereniji je nastupio i Vladimir Damnjanović, koji je predstavio rezultate projekta Talent X – najvećeg domaćeg istraživanja percepcije brenda poslodavca u Srbiji. Govoreći na temu “Šta pokreće atraktivnost kompanija u Srbiji, Vladimir Damnjanović je saopštio podatke Talent X istraživanja […]