Employer Branding

Sinergijom jačajte tim i brend kompanije

Kako privući kvalitetne kandidate u tim? Da li je to odgovornost top menadžmenta, HR sektora, marketinga,...

Miksujte različite vrednosti da biste stvorili što jači brend poslodavca

U prethodnim tekstovima sam pisala o opštim odnosima individualizma i kolektivizma u kompanijama sa jedne strane, te...

Vaš brend poslodavca treba da bude istovremeno i jedinstven i univerzalan da bi bio privlačan što većem broju kandidata

Globalno poslovanje dovodi do sve veće mobilnosti radne snage što znači da se posao, sve češće, traži izvan...

Individualizam ili kolektivizam – brend poslodavca kao ogledalo kompanijskih vrednosti

Brend poslodavca treba da vam pomogne da privučete kandidate koji dele iste ciljeve i vrednosti s vama, ali najpre vi...

Veruju li kandidati onome što piše na karijernim stranicama?

Kreirali ste karijerne stranice, ali da li one rade svoj posao? Koliko se kandidati u proseku zadržavaju na njima? Da...

Brendirajte poziciju koju oglašavate

Mnogo se priča o brendiranju poslodavaca, a retko se govori o brendiranju konkretne pozicije iako je to postao jedan...

Oglas za posao kao „employer branding“ kampanja

Svaki oglas za posao, kakav god bio, gde god bio objavljen, kampanja je za sebe. Da li su poslodavci toga dovoljno...

Kako da pomognete svojoj kompaniji da postane poželjan poslodavac

Istraživanja kažu da su trendovi u zapošljavanju doveli do toga da kvalitetan zaposleni na svakih 3 do 5 godina...

Odakle krenuti sa detektovanjem ključnih problema u kompaniji

Nedavno smo objasnili koji sve načini postoje da saznamo šta nam se u kompaniji dešava. Sada ćemo dublje ući u...