NovostiStigli su rezultati četvrtog istraživanja “Šta to radi zaposlene”
I ove, 2025. godine, četvrti put zaredom, Osiguranik, Tim Centar, Rezilient i Infostud, sproveli su najveće istraživanje benefita i wellbeing podrške zaposlenih u Srbiji: “Šta to radi zaposlene”. U istraživanju je učestvovalo 759 donosilaca odluka i 3111 zaposlenih, što ga čini najobimnijim do sada. Oba uzorka su usklađena sa zvaničnim podacima Republičkog zavoda za statistiku, […]
Employer brandingAleksandra Vuković: Uloga HR-a je da oblikuje narativ i približi viziju promene svima u organizaciji
Uspešne HR pričePobedničke HR priče: Schneider Electric – Wellbeing nije benefit već osnov zdravlja ljudi i kompanije
Employer brandingNeispunjena očekivanja zaposlenih – „psihološki ugovor“
Employer branding
NajnovijeEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo
Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]
Employer branding5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenja
Employer brandingZašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanosti
Uspešne HR priče
NajnovijeHRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.
Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.